perjantai 18. marraskuuta 2011

home ei oo leikin asia...

taksvärkki päivä meni hienosti kotona<3 :)
siivosin tallii ja totesin kans et siel on joko paaaljon hiirii tai ROTTA ! hyi saatana.. mun tavaroi (ihan linimentti pulloista harjoihin) oli vedelty seinien väliin ja mun porkkanat oli varastettu ja sitä rataa... ritsoi vaa virittelee :) 

joo toisaan tein tallis suursiivouksen ja huomasin et mun melkeen KAIKKI nahka suitset/osat ja kaikki nahkaset varusteet mitkä oon kesällä pessy ja öljynny enkä käyttäny sen jälkee ni ne oli homeessa ! oli pikkane pesemine niis.. öljysin ja vein kuivumaa autotallii, et sit ko ne on iha kuivat ni pysyy varmaa parempana. Nyt on ollu nii kosteet ja meijän sattari ei oo mitenkää lämmitetty eikä mitää ni ne o vähä päässy kostumaa näköjää ''/

tein kans kyselyn et teenks varustepostauksen vai en, käykää vastailees :) 

Vinja oli tosi kiva mennä tänää, se oli kevyt ja yhteistyöhalunen ! :) tein paljon tempon vaihtelui ja ratsastin paljon eteen ja alas. Tunnin verran väänsin sitä, hikikin siinä ehti tulla :D aluks oli tosi kiireinen, juoksi alta pois ja karkas koko ajan pois kuolaimelta, meinas mennä hermot mut sain hermot hillittyy ja sit se oli loppuajan ihan superi<3 oon nii tyytyväinen siihe. 

Jasu halus taas tänää ratsastaa hänen omalla pampulalla ;) teki ensimmäisen putoamisen ikinä. Pyysi ponilta ravia vähän liian reippaasti,  eikä varautunu ponin reippaaseen reaktioon ja kellahti kyljelleen maahan ''/ mut reipas poika, ei itkeny ei mitää ku kiipes heti takas poni selkää ja jatko ravia ! :d ja pojalla ikää 4v... 

Aikasemmi aamul olin käyny pampulan kaa kentällä, se oli iha villi ! ei oo koskaa ollu tollane, se hyppi ja pomppi ja pukitteli, juoksi ku hullu ku päästin kentälle juoksemaa. Mut saipahan energiansa purettuu :D

Mun piänet <3

jaja tuksu täytti tänää 15v vihdoin ! ONNEE SINNE <3 :) se pääsi kans traktorin ja mauton teoriakokeista läpi ja liikenne on tästä lähin aika vaaralline ku nyt se saa ajella jo sil traktoril.. a-pu-va :D


4 kommenttia:

  1. Huhu, tuksu liikenteesssä:D kerrankin oon onnellinen ku asun Raahessa..mut ihanana postaus ja söpö pampulaponi!onks sul uus kamera?!

    VastaaPoista
  2. niimpä, mieti tuksu+traktori+liikennE ! huhhuh, mua iha oikeesti pelottaa :D

    kiitti :) ei oo, se on se sama canonin pokkari ku ennenki, mut muoksin vähä kuvaa ;)

    VastaaPoista
  3. mun piti kirjottaa toho uusimpaa mut sama se :DD mut siis nii noi sivut tuol ylhääl o just kivat ! ootan et laitat mimmist kuva tahon nähä onks se kasvanu yhtää enempää ku benni :DD
    ja toi pampula kuva on aivan ihana ! mun pitää taas joskus tulla kuvailee sitäki :D
    jaja hei tee sellane postaus misä kerrot su harrastukse alust tähä päivää ja paljon kuvii siihe !

    VastaaPoista
  4. kiitti :) joo ku mulla on mimmistä paljon kuvii mut en jotenkaa löytäny niit mun koneelta, et aattelin ottaa uutta kuvaa ja lisäillä sitte ni näkee ihan millane se nykyää on :) se on kasvanu ihan hirmusesti! :D
    Juu tuu koska vaa kuvailee, se on tä hetkel kauhee nalle ja karva lisääntyy kokoajan... :D

    hmm.. kauheet sellane :D mut joo voimmä sellasen tehä :D oi ja voi, saa kyllä vuoden naurut sitte XD

    VastaaPoista