perjantai 10. helmikuuta 2012

vähä niinku kipee..

Soorryy etten oo kerenny kirjottaa ku on ollu vähä kiirettä.. [kipeenäki on kiireitä ;)]
Keskiviikkona tosiaa olin pois koulust ku on iha kaamee flunssa.. Sen keskiviikko aamun pyhitin vaan ja ainoastaan opiskelulle ja loppupäivän hengasin Suvin kans :) Löhöilin sen kämpil, sivistin itteeni Mean Girlssei kattomal ja taisin vähä nukkuukki :D Käytii sit börjesil ja subis syömäs illal. Edellee aika heikko olo, mut kai tä flunssa täst jo paranemaan päin :) viikonloppu edes ja lauantai ois valmennus ruonneilla. 

Tänää oon opiskellu pään täyteen trikonometrian funktioita ja tankannu englannin kielioppii. Mun pää hajoo koht täst opiskelust ja tää kevät on niinku koulun kannalt kaikkein rankint.. ja viel peruskoulun viimene puolvuotta meneillää ni tä on suoraan sanottuna yhtä helvettiä. Mediatutkielma on edelleen alottamatta, sen kans voi tulla kiire.. :/ mut etiikan tehtävä, kirjallisuus tutkielma ja matikan tilastotyö on onneks jo takana päin :)  Kirjallisuustutkielman tuloksia venailen edellee. Etiikan tehtävästä sain kiitettävän mut matikan tilasto työstä vaan 8½ syystä et multa puuttu pari diagrammia ja keskiarvo ja mediaani laskuis oli pari virhettä. 
The Beat Of Dance-tapahtuman koreografia rupee olee yllättävän hyvällä mallilla, et olin varautunu siihen et siihen ei saatais mitään tolkkuu, mut ryhmä oli saanu jonkin verran aikaseks. Tuksun ja Emmin kans sit kehiteltii koreografiaa eteenpäin, lisättii pari nostoo ja sillai :)  

Iltapäiväl lähin sitte Vinjan ratsastaa ja komensin mun orjan [eli tuksun] hommiin, siivoilee vähä karsinoi siks aikaa ettei iha tumput suorina seiso ;) tosin ei se ois seisonukkaa.. löhöilly sohvalla ja kattonu telkkarii. 
Vinja oli yllättävän hyvä, oletin et ois ollu ihan possu. Kentäl tuubattii kouluu eilisen pelto treenin jälkee noin puolisen tuntii. Paljon väistöi ja tempon vaihteiluita.   
Tarulla mul oli vaan yks ratsatettava tänää, semmone hauska suokkipoeka Arska. 
Tämmöne on Torstimus Maximus eli Arska ;)


Sitte illalla sain vihdoin viimein tietää sellasen reippaan pikkusen tallitytön blogin osoitteen, mitä oon jo kauan ettiny, mut en oo löytäny! Veeralla on sellane ihana pikkune hyvin hyppäävä ponitus, Goldencoast Earl Rose <3  Veeran blogia voi lukee täältä ;) ja Veeruliinu kaipaa lisää lukijoita, käykää tsekkaa ja liittykää lukijoiksi ;) Veera kiittää!

Uutta bannerii pitäis ruveta kehittelee, onko ideoita? mä oon kyllästyny tohon vanhaan ja se ei oo ees mikään kauheen hieno.. jokatapaukses kysymyspostaus taitaa kaatuu jo ennen ku nousi pystyynkään, koska kysymyksii ei oo tullu tarpeeks.. :/ et jos kaipaatte kysymyspostausta ni kyselkää nyt sitte :) 


Mä edustamas, niinku aina ;) Kauheet teinipeilii anteeks..   Huomiseen valmennukseen saan paparazzin mukaan, eli hyppykuvia saatte sit ihailla [tai vaihtoehtoisesti kauhistella] huomenna :) 


Mä oon vaan niiiin rakastunu tähän kappaleeseen ettei mitään määrää!!<3<3 
~Kaunis pieni ihminen, sä olet ainutlaatuinen, mitä eteen tuleekaan, toista sua ei milloinkaan..~




2 kommenttia:

  1. siis sun blogi on niiiiiiiiin paras ettei mitää määrää <3 niin ihku! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    raxutan!
    toivoo tuksutiin ;---)
    ps. kuvasi on vanha ;P (viikon vanha)
    pps. tiedän että olen ainutlaatuinen! <3
    pps. arska ei ole arska eikä torsti eikä torstimus maximus vaan simo, pitäishän sun se tietää! ;));)

    VastaaPoista
  2. voi kiitosta tuksu! :) Saahan rakkaalla lapsella olla monta nimeä? ;)

    VastaaPoista