tiistai 23. helmikuuta 2016

Valmennusklinikka

14.2 oltiin Ekin kanssa KaKen järjestämällä Lilli Luoman klinikalla. Siitä kerroinkin aiemmin.
Tässä nyt hieman kuvasaldoa siitä :)
Kuvista iso kiitos Annika Mäki <3

Pinteleillä yritettiin luoda kuvaa kouluratsukosta, mut sitkeesti mentiin silti estesatulalla ja panssarilla! :D
Jospa nyt hiukan analysoidaan kuvien avulla mun istuntaa, joka on mun niinsanottu ongelmakohta ja heikkous. Hevoset toimii kyllä, mut toimeis vielä paremmin ku mä istuisin oikein. (Kouluradan tuomari antoi kisoissa mun istunnasta ja vaikutuksesta hevoseen kuitenkin 7 ;) )
Lilli kehui mua ratsastajana, mutta mun pitäis vaatia Ekiltä enemmän. Kyse kun ei ole siitä ettenkö osaisi vaatia. Tyydyn siis liian vähään, siihen mitä Eki antaa vähän helpommin.

Ja kuten Lilli sanoikin ja kuvistakin huomaa, mun omaa istuntaa pitää vahvistaa. Helposti jään etukenoon keskittyessäni Ekiin jolloin myös pohje liikkuu liian taakse.

Käsien asento jo parantunut, mutta helposti leikin lintua (kyynärpäät irtoavat omista kyljistä).
Mun istunta ongelmat on kuulemma tyypillisiä esteratsastajien ongelmia.

Alkuverryttelyä, vähän asetuksia ja taivutuksia.

Vähän venytyksiä, askeleen pidennystä ja lyhennystä.



Laukassa päästän Ekin vähän tipahtamaan edestä liian alas, kun helposti on etupainoinen.

Heti kun pyydettiin korkeampaa muotoa, niin sieltä se tuli. Mun pitää siis muistaa vaatia, eikä tyytyä vähempään.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti