tiistai 31. tammikuuta 2012

ei hyvi mee..

mulla menee hermot ton blogin ulkoasun kans! eilen tappelin puoltoista tuntii koodien kans ja sitte kone hävittää kaiken, ja tänää sitte tappelin kuvien kans ja eiks tää pistä taas hanttii! Et joudutte valitettavasti hetke venaa tota uutta ulkoasuu koska tä ei selvästikkään tykkää musta.. :/

Tänää oli koulus trikonometrian koe.. 10 tuli :D vähä mä oon hyvä ;) Ja Yh'n koe kans, mut se ei sit mennykkää iha nii putkee.. mä en oo ihan peril noist parlamentarismi jutuist. Ehkä mä viel joskus opin :)

Koulu jälkee lähin suvin kans käymää Horse Houses ja Reunoksel. Löydettii kaikkee kivaa mut mukaa lähti vaa valekannukset, voisko sanoo et noi on tosi tosi säälittävät :D on nois sellane 0,5cm pallo.. XD toosi säälittävää :D koulukisoissa sallitut.


Sit käytii syömäs hesel, ylläri :D viikon mättö suoritettu taas vaihteeks ainaki siihe asti et eksyy sinne uusiks.. ;)

Sit tuli vähä kiire siel kotii ku olin luvannu lähtee lauran kans maastoo.. lauralt tulee viesti et oonks jo valmis ja mä vast pääsin kotii :D joo hetin lauku sisäl, vaidoin takin ja otin kypärä mukaa ja eiku hakee ponii. Heitin vaa suitset päähä ja hyppäsin siihe loimen pääl istuskelee. Mentii pikkune lenkki vaa ku oli hippase kylmä.. sellane 16 astet vaa, hyiii!

Kuvailin sit kans itteeni tylsyyttäni, saa laittaa kommenttii :)




tää ei suostunu kääntyy.. :(   tä blogspot ei tosiaa tykkää musta nyt.. ! enkä mäkään kohta tästä



hehheh...



Yhteishaku ois kans kohta ja kyl mä ny oon aika varmaa hakemas uudenmaantien koulutaloon lähihoitaja linjalle ja kaksoistutkinnon aattelin suorittaa.  Saas nähdä miten saan nosteltuu noit numeroi ni pitää kattoo :)

Lukio ei välttist oo iha mun tyyppisel opiskelial oikee paikka 8)

Kommenttii blogista :)

1 kommentti:

  1. oot ihan hirmu nätti! :O ja hieno blogi, kiva lukea :)

    VastaaPoista