maanantai 12. marraskuuta 2012

heheyy ;)

Happy feeling! ♥

Ella vaikuttaa ihan normaalilta, kuumetta en vielä mitannut, mutta tuskimpa on mitään kun ei oo käyttäytyny mitenkään normaalista poikkeavasti :)

Tarullaki kävin piipahtamassa, siivosin Piian ja Danan karsinat ja ruokein Piian. Ja sain kasapäin lapsia kihnaamaan mun ympärille..... ne ei onneks halunnu et mä suutun joten sain tehä hommat rauhassa loppuun :)

Rupeen kans rattastelee tässä yhtä vormulaa ;)

Heh.. ja tää oli ihan paras! :D









Tää viikko on koulussa aika easy.. ei mitää rankkaa ja päivät on aika lyhkäsiii :)
Kerranki niin päin :D
Nii ja to-pe välisenä yönä, eli 3 yön päästä(!!) tuleeeeee TWILIGHT-AAMUNKOI osa 2.!!!♥
ja sillon ei nukuta, sillon ollaan leffassa, ehdottomasti! :)

Family: 
Isabella ''Bella'' Marie Swan (myöhemmin Bella Marie Cullen) [näyttelijä Kristen Stewart]
Edward Anthony Masen (Cullen) [näyttelijä Robert Pattinson]
Renesmee ''Nessie'' Carlie Cullen [näyttelijä Mackenzie Foy]

Houkutus
Uusikuu
Epäilys
Aamunkoi

Mua harmittaa ku mulla ei oo twilight kirjoja.. :/
Mä en oo mitenkää erityisesti tykänny twilightistä /(tiesin olemassaolosta, mutten _mitään_ muuta :D) kovin montaa vuotta, mut sitte yks kesä (vuos 2010??) Suvin ja Minnan kans pidettii twilight leffamaraton ja sen jälkee mun on ollu pakko nähä ihan kaikki :D  se on vaan NIIIIIIIIN hyvä♥
Ja nyt tosiaa ollaan ootettu kokonainen VUOSI et aamunkoin kakkososa tulee ja NYT se sit tulee! :D



Jjjjap, huomenna ruotsin kokeen toinen osa, saa nähä miten käy.. en oo kauheen motivoituneesti ruotsia lukenu mutta yritetty on ;) Joo ja terkkari haukku mut perustarkastuksessa lyttyyn ja sillee.. :D


Ei kauheesti mitään merkittävää, oon vaan hirrrrmusen happyhappy♥ ;)



8 kommenttia:

  1. Mul vois olla muutama kirja myynnis ;) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vai ;) mitä kirjoi ois? :)

      Poista
    2. Epäilys, aamunkoi ja bree tannerin lyhyt elämä plus viel se uusikuu tai mikä onkaa mut se on jossai häviksis en tiiä mis :D

      Poista
    3. Jeyy :) paljoks sä pyytäsit niist, ku mä oon kauheen koyhä opiskelija?? ;DD

      -Jannu (en kirjautunu ku koulun koneet on ihan paskoi..)

      Poista
    4. 15e noi kaikki kolme ;) jos löydän sen uusikuun nii saat sen kaupan pääl :D

      Poista
    5. Kaupat tuli! ;D joo eti mulle kans se uusikuu ;))
      koska oot ja missä jos tehtäs treffit johonki?? :)

      Poista
  2. anni01.blogimaa.com2. joulukuuta 2012 klo 9.33

    Mul on ne kaikki kirjat, jopa aamunkoi!<3

    VastaaPoista
  3. Joo käykää mun blogissa anni01.blogimaa.cm

    VastaaPoista