torstai 6. syyskuuta 2012

Lapsia ja opiskelua

Eilen (keskiviikkona) treenasin Ellaa taas maasta käsin. Oli yllättävän hyvä jos miettii paljon se on seissy.
Ratsastin Danan, se oli ihan semi ok. Loppuu kohden löydettiin yhteinen sävel ja rupes menee tosi kivasti. Vasemmassa laukassa en saanu ihan niin kuuliaiseks ja kivaks ku oisin halunnu mut se oli ihan ok. :)
Talutin Piiaa sen 20min ja siivosin tarhan ja karsinan Suvin pyynnöstä :)

Tänään sitte kouluun kaheksaks opiskelee varhaiskasvatuksen perusteita, sosiaali- ja terveysalan perusteita, sekä englantia ja matikkaa.  Englannin tunti vietettiin taas kielistudiossa ja tehtiin kuulunymmärtämis juttuja yms. Mut matikka...... voi herranenaika oikeesti! Mun matikka on 9, enkä tajua ala-asteella opittuja asioita :D Hey c'moon jakokulma! siis jakokulma ja mä en enää osaa sitä! Nii ja muist jakolaskuist puhumattakaa..
Esim. Laske ilman laskinta 13629,95:35,85 nii et tota joo, ja on kuulemma ihan helppoo ku ensin laventaa ja sit tunkee luvut jakokulmaan ja sielt jaa/kerro/vähennä/ota alas. Ihan yksinkertasta, mut ku ei!
Mun täytyy vähäsen opiskella vielä.. Mut onneks ihanarakasparasSuvi<3 opettaa mua _taas_ kerran! :D
Mihin mä joutuisinkaa ilman Suvii.. :)

Pääsin koulusta 16.00 ja tulin bussilla kotiin. Ehdin just istahtaa facebookiin ku iskä pyys vahtii Jasuu ja Janninaa et se koittaa saada mun mopon korjattu. No ei mittää, sil tulee joku kaveri auttaa sinne ja tuo mukanaan kaks lasta lisää. No ykskaks must tuliki lapsenvahti :)
Siin saatii sit kulumaa muutama tunti, tallinki ehtisin siivoo ja humputella Vinjan, kunnes mun oli pakko mennä ruokkimaan Diga, kun Jossu ei päässy tallille. Jätin sit lapset hetkiseks miehille ja kipitin kiltisti tallille.

Sieltä kotiin ja nyt pitäis käydä tekee iltatalli ja mennä suihkun kautta opiskelee. Mä yritän sisäistää asioita itse ettei Suvi joudu hakemaan 10000000000km oikeen oikeen paksua rautalankaa ja vääntämään, se ku on niin raskasta.. mut mä yritän ;)

Ellestä ja Pikistä tuli heti kavereita :) 

Vinja ja Pampula 

Toista kaltaistas ei oo olemassakaan<3

Vilja ja Pampula tekee tuttavuutta. Pampula on niin ilone et
ilosempaa ponii saa muute ettii :D

Voi heitä.. enkeleitä.. :) 



Koko joukkio; Jasu, Elle, Jannina ja Vilja :)
Että lapset on ihania!

Vilja 4v hyppää, hän on villihevonen !

Tasapainottelua.. 

Aina ei tasapaino ihan riitä

Yhteispelillä kaikki sujuu :) 

Vilja 4v auttaa Jasua 5v ylittämään tukin turvallisesti ;) 

Voiks olla söpömpää! :) 

On muuten vahva nainen!

Keskittyy keskittyy..

Hurrrja ponitus :) 

Varokaa vaan, se on villihevonen ;)) 

Se on jääkalhu 

Elle 6v ja Piki :) 

Huomenna oon töissä koko illan koulun jälkeen, eli tuskin kerkeen koneelle.  Mut ei mittää ku mopo toimii taas!!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti