sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Rölli metsässä ;)

Eilen tosiaan vietin vähäsen laatuaikaa äiteen kans<3 Käytii puolukkametäs, oli Jannina ja Jasuki messis :)
Tuli siin samalla vähäsen kuvattua ja pienen videon sain aikaseks :D



Kommenttia kiitos! :D

Tänään ois Dana ja Piia hoidettavana omien lisäks ja mitäs muuta, opiskelua opiskelua..
Mua vitutti eilen niin paljon ettei mitään määrää! Tsekkailin vähän mun matikankokeen virheitä ja meinas ihan itku tulla.. ei ketään oikeesti voi olla niin tyhmä, prkl :D  Opiskelin koko yön matikkaa.. tosiaan lauantai-illalla en ollut missään huinimassa, vaan opiskelin kiltisti kotona.. :)
Ihan peruslaskuja sekä lääkelaskuja.. toivon tosiaa et oisin tajunnu niit ees vähäse :D

Kirjottelen illalla varmaan uusiks, mut kommenttii videosta kiitos :)  Ja muistakaa laittaa äänet päälle, et musiikki kuuluu ;;)

5 kommenttia:

  1. Hihii kuin hauska hei! Aivan mahtava video :D ja kun toi poika kaatuu XD voi ihana<3

    VastaaPoista
  2. aaaw jasu on kovin söpö !
    useemmi vaa videoo :)) mis kunnos ella on tai millo sais jotai ratsastusmateriaalii ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tinja! :) juu täytyy kattoo ku olis aiheita vaan :)
      Joo tässä nyt se ongelma just (just mietin postausta) et mä en tiiä jatkaisinks mä vielä bloggailua vai en. Et ku en yhtää tiiä käyks tääl porukkaa lukemassa ku kommenttejakaan ei niinku tuu vaiks pyydän jne. ni mulla on nyt ongelma, jatkaakko vai ei :D tosiaan ton videon oon laittanu syyskuussa ja kohta ollaan jo marraskuussa :D

      Poista
    2. :D mä en oo nähny ku poistin jokus vahingos jonkun mun bloggerlistalt ja oon miettiny et kene blogi s eo ollu mut näköjää sun :D

      Poista