torstai 15. elokuuta 2013

Taas vierähti vuosi :)

Elokuu ja viidestoista :) Minä 17!♥  Kohta saaki alotella autokoulua ja sitä rataa..  Äkkiä se vuosi taas meni, justhan mä postasin ''sweet sixteen'' :D  Töissä ihana työkaveri Noora muisti mua ihanalla lahjalla, kiitos siitä♥
Juu ja toinen ystäväiseni julkaisi facebookkiin söpön kuvan musta.. ai että oon söpö :D
Ja uskokaa vaan, tää on viimevuodelta.... :D



Huomaa kyllä et ilmat viilenee, hepat käy ihan kierroksilla. Pampulakin hyppii tasajalkaa tarhassa yksinään ja tänään jopa keuli kärryjen eessä..!  Käytiin astetta pidempi kärryttely lenkki ni sai neiti purkaa energiaansa rauhassa :)

Vinjankin kävin tänään ratsastamassa. Jätin Kinkun talliin ja meni tosi hyvin :) Vähän ääntä ilmassa mut ei enää ollenkaan niin paljon kuin ennen ja Vinja oli suhteellisen hyvä ratsastaa. Jaksoi keskittyä loppuun asti :)

Ella projektista sen verran että se kaatui.. ei siitä sen enempiä, mutta nyt ei oo sen varalle enää mitään suunnitelmia :/ täytyy alkaa taas miettiä mitä mä teen sen kanssa.

Huomenna ois Minimoin valmennus. Ite en pääse mukaan tunnille kun ei oo heppaa :/ Kuunteluoppilaaksi menen ehdottomasti!

Ja tosiaan niitä postausehdotuksia tulemaan! :)

2 kommenttia:

  1. mikä sun sähköposti on? olen laittanut kerran johonkin osotteeseen viestin mut luulen et se on väärä :D

    VastaaPoista