maanantai 18. kesäkuuta 2012

matkailua ja laidunta

Hän on hurrrrja<3 
Vähän eilisestä.. käytiin Suvin kanssa Ypäjällä, viemässä yks tamma varsansa kanssa uudelleen siemennettäväksi.
Ja vissiin keskiviikkona haetaan ne takasin.

Hepat pääsi laitumelle vihdoin ku pari puuta saatiin kaadettuu pois. Puut ei siis ollu laitumella vaan ne piti kaataa laitumelle ni ei voinu laittaa aitoja ennen.

Suvin kans tehtiin iltatalli Tarulla ja tultii sitte laittaa meijän heposet sisälle. Ella on ihana ku juoksee laitumelta vastaan ja on opettanu Pampulankin nyt siihen. Mut Ella oli nauttinu kirjaimellisesti laitumelta löytyneestä yhdestä savikohdasta ja päättäny pyörii ittensä siinä _tosi_ kivan näköseks... ja helpotti kauheesti ku Suvi nauraa vahingoniloisena maha kippuras vieres.. :D

Ja tänään tosiaan paparazzasin laidun väkeä, nukuin ja kävin tallil hoitelee parii sairaslomalaist hoidokkii.


Mun hurja villihevonen ;)
Kyl mä sen vielä koulutan..






Mun musta pahis 








Joko mulla on ollu tosi tylsää, tai sit mä oon ollu tosi väsyny.. taidetta parhaimmillaan, ...trampoliinilla :D



Ja nyt oon sitte ostanu meno-paluu lipun Raaheen. Viikko ois tarkotus viettää siellä. Lähen torstaina 7.00 junalla, vaihdan Tampereella ennen yheksää Vihantiin menevään junaan ja sitte keskiviikkona lähen tulee sielt kotiin.
Yks pikkune juttu vaan... täällä on juhannuksena 25 lämmintä ja aurinko paistaa ja Raahessa sataa vettä ja on 10 astetta... aina ei voi voittaa... :DD






Ja joo, mielenkiintoista.. kesäfiiliksii ikkunasta :)

Huomenna pakkaamaan ja hoidokit hoitaan, keskiviikkona ypäjälle ja zumbaamaan ft. Suvi! :)
Kirjottelen miten kerkeen, palaillaan :)

1 kommentti:

  1. uuu siiistii ! tulkaa käymää sievis :))) tai lähtekää kokkolan kisoihi sunnuntain :D

    VastaaPoista