keskiviikko 31. lokakuuta 2012

mini-infoo ja vanhoja kuvia

Ellan kanssa meni tänään oikeen hienosti :) Laitoin sen ulkona kuntoon ja lähin juoksuttaa.
Sai ensin purkaa suurimmat energiansa ilman apuohjia ja sitte iskin sivuohjat (löysälle) ja eiku hommii.
Meni tosi hienosti ja hokas taas tosi nopee et mist niitten kans on kyse. Sivuohjat oli tosiaan ihan löysällä mut hän kulki hienosti edessä alhaalla rennosti ja pyöreesti.
Varusteet otin sitte pois karsinassa, äiti oli sil aikaa siivonnu tallin ja ottanu muut sisälle ni päästin Ellan irti ja siin se seiso tyynen rauhallisena keskel karsinaa nauttien saamastaan huomiosta. Kyl hän osaa ja hän on hieno vaiks välil meinaa kärähtää :D

Koulus ei mitään erikoist, samalla kaavalla huomenna kahvakuulailun, lastenhoidon ja nuorten ohjaamisen, varhaiskasvatuksen ja hoitotyön merkeissä mennään.
Ja mietin täs et mitä mahtaa olla opiskelumotivaatio? onkohan se jotain syötävää kenties :D

Mut mua harmittaa hirveesti ku tänään alko Twilightin ensi-illan lippujen ennakkomyynti ja mä en ollu hakemassa niitä!!! joten mulla ei ole niitä! :( mun on niin pakko päästä kattoo se :D

Hehee mun nassun pitäs olla tuolla joukossa :D
Nii ja ne jotka ei oikeesti tiiä ni kyseessä Twilightin fanijuliste mihin sai
ladata oman kuvan jos tahtos :) 


Vähäse vanhoja kuvia mun mussukasta♥
Ikävä näit aikoi :'( 

Kotimäki 2.6.2011 alue 90cm 2.sija ♥

♥♥♥

Perniö 2010/2011 alue 90cm

Halloween 2011 ft. Suvi Haarala♥

Halloween matkaratsastuskisat

Raisio 2010/2011 joukkuecup 80cm

Kotireenii♥

Minna Johansson ja Baklan♥ matka kohti joulumaastoa voi alkaa :D

Kotireenii :) 

Kotireenii / humputteluu :D pikkune varsamasu vielä alla :D 


Matkaratsastuskisat ft. Suvi Haarala♥

Matkaratsastuskisoista ennen loppusuoran kiriä :)

9.7.2011 kotireenii♥

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. nii sen pitäski löytyy :D ite en oo viel löytäny, mis päi luulit löytänees? parin kaverin nassun kyllä jo löysin :)

      Poista