perjantai 2. marraskuuta 2012

edistystä

Ella oli tänään ihan huippu!♥  Seiso karsinassa kuntoon laitettaessa hiirenhiljaa paikallaan, käveli kentälle kuin mallioppilas ja kulki sivuohjilla liinanpäässä ku vanha tekijä. Rennosti alhaalla selkäänsä käyttäen ja totteli ääniapuja äärettömän hyvin. Ei tarvinnu ku sanoa askellaji, (joskus vain ajatella) ni jo hän teki niin. Samoin kotiin kun yleensä on hirmunen hoppu ja sähläys ni ei mitään, ei nyt yhtään mitään! Käveli just eikä melkein niinku kuuluu ja kotona taas seiso tallissa tyynen rauhallisena ja tyytyväisenä. Mä oon niin ylpee!♥ :) 
Ja viikonloppuna taas työskentelyä selästä käsin :) 

Mun lihakset huutaa hoosiannaa eilisen kahvakuulailun ansiosta. Mut oli kyllä sen arvosta, mä tykästyin kahvakuulailuun ihan täysin ja ostin jopa oman 8kg kuulan! :) Koulussa 0-4 kerrosten edestakainen ramppaaminen rappusia pitkin tuotti kyl vähäsen ongelmia tänään... :D 

Ilmotin itteni nyt töihin MN-festareille, lippuja en vielä varannu mut sinne menossa :)  Jos joku muu tulossa ni saa infota mua!

Viikonlopun ohjelma vielä auki. Pitäis keksii jotain tekemistä.. Suurin osa kavereista lähti viihteelle tänään ja ei tosiaan oo viikonloppuna siinä kunnossa et ite lähtisin menee minnekkää heijän kans :D 


Mä jotenki tykästyin tähän Torstenin ukulele coveriin :)  siin on jotain sellast fiilist mikä nappaa.

Ja lehdestä luin et Veikko Heikkilä on poistunut keskuudestamme :( surullista mutta totta..

Käväsin Hansassa tänään koulun jälkeen ja kävin Glitterissä vaihtamassa mun valkin uuteen, ku vanha tais olla vähän viallinen (hajos ekassa käytössä). Sain sitte uuden ja näyttää paljon paremmalta! 
Mulla on tästä uutuus neppariversio, mikä on mun mielestä hirmusesti
helpompi ja kätevämpi ku tää yhtenäinen. (tää tosin on varmaan vähän kestävämpi..)


Ja kaveri heitti mulle haasteen; et tekisin postauksia ruotsiks, mut mä en ollenkaa innostunu asiasta :D
Okei joo mun ruotsi oli peruskoulusta lähtiessä 9 ja nyt jotain 2 tasoa varmaan ja kyl mä jotain aina väännän mut en sit ihan näin laajoja kuiteskaa vielä.. kattoo sitte ku valmistaudun ruotsin yo-kirjotuksii ni jos sit ;)

Hyvää viikonloppuu kaikil ja olkaaki ihmisiks! ;)  

2 kommenttia:

  1. Jotenki ei nyt tää blogi muhun tärpänny, tai en jotenki tykkää tästä bannerista yhtään :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikkiin ei nappaa :)oisko sulla jotain parannusehdotuksia? :) mut banneri on väliaikainen, kun uudistin ulkoasua ni ei siihen hätään ollu muuta. Uusi on tekeillä sekä itselläni että ystävälläni. Pidätkö blogeista vain bannerin mukaan? että muu ei vaikuttaisi, vai onko sun mielestä kaikki muukin pielessä?

      Poista