lauantai 29. joulukuuta 2012

leffaa ja luistelua

Torstaina 27.12 oltiin Suvin kanssa illalla leffassa, käytiin tsekkaa Hobitti - odottamaton matka 3D:nä. Mä tykkäsin, oli hyvä leffa. Mutta... se pirun leffa loppu kesken ja siihen ilmeisesti tulee jatko-osa!!! Vitsi mua ärsyttää, nyt en tiiä miten siin käy ja se jäi niin inhottavaan kohtaan :( Odotin jo siinä, lohikäärmeen silmä rävähtää auki, et kohta pamahtaa ja sitte ruudulle tulee lopputekstit :D Hirveetä kiusaamista :D Ne kaikki kääpiöt oli hauskoja ja sitte ku ne Bilbo Reppuli raukkaa kiusas :D Suosittelen ehdottomasti et menkää kattomaan, oli kyllä hauska :) 

Hobitti - Odottamaton matka 3D

The Hobbit: An Unexpected Journey 3D (2012)
Lajityyppi: 3D, seikkailu, fantasia
Levittäjä: FS Film Oy
Ohjaaja: Peter Jackson

Kaikkien aikojen odotetuimmaksi elokuvaksi luonnehdittu Hobitti – Odottamaton matka sijoittuu Keski-Maahan, aikaan 60 vuotta ennen J.R.R. Tolkienin Taru sormusten herrasta -saagaa. Elokuvassa Bilbo Reppuli lähtee eeppiselle matkalle 13 kääpiön ja heidän johtajansa Thorin Tammikilven kanssa, tavoitteenaan vapauttaa Ereborin kääpiövaltakunta, jonka lohikäärme Smaug on kauan sitten valloittanut.

Gandalf

Gollum


Kili♥ nii ja tietty sen veli Fili :) 


Jepjep, tänään oltiin sitte aamupäivällä luistelemassa lasten kanssa. Jasulla ja Janninalla ainakin oli hauskaa :)
Lähteminen tosin vähän tökkis, ku luistimia ei meinannut löytyä mistään :O kyllä mä lasten luistimet löysin, mutta entäs omat... soitin Suvillekkin et oisko mun luistimet jääny sille, ku oltiin viimevuonna luistelemassa. Mulla on muutenkin tavaraa Suvilla et hyvin ne yhdet luistimetki ois sinne hukkunu :D 
Hihii, hampparii!

Täs tää meijän luistelujengi :)
Ite pysyin jopa pystyssä, kertaakaan en kaatunut, ellei
lasketa tahallisia pyllähdyksiä ;) 

Vruuumm! Leikittiin vähän lentokonetta :) 

mun pikkunen♥ :) 

Ella saa tänään lepäillä eilisen valmennuksen jäljiltä. Vähän voitais kyllä illemmalla venytellä kaulaa ja kylkiä :)
Tessa mun täytyy käydä menees tänään, ihan tasasella mennään. Jos nyt jaksettais jo keskittyä olennaiseen, eikä mihinkään muuhun :) 


Ei liity mitenkään mihinkään, mut mä haluun kesän takasin :D Tekee tää talvikin ihan hyvää, mut ei saa mennä yli -10asteen, muuten on ihan liian kylmä. Mut ei kiitti niitä loska ja tilsakelejäkään, et hypätään suoraan kesän kuiviin päiviin ja lämpimiin ilmoihin ja lumikin vois kadota ihan hups vaan. Osaisko joku taikoa? :D
kesällä 2012, pikkusten konfiksesta tulossa :) 

Postausehdotuksia saa laittaa :) haluutteko jotain uutta, tai erityistä? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti