lauantai 26. syyskuuta 2015

Last night


Viime yönä oli ihana ilma<3 Menin illalla laitumelle, usva oli juuri nousemassa. Kuu paistoi, tähdet eivät erottuneet kirkkaudesta. Olin yllättynyt kuinka hyviä kuvia sai mun kännykällä, joka ei tosiaan oo mitään huippuluokkaa. Tää on ihan mieletön kuva Vinjasta, tää rakkaus on vaan niin selittämätön etten osaa sitä edes sanoiksi pukea...
Oon viimeaikoina ollut vähän muissa maailmoissa ja laitumelle mentäessä tulee kyynel silmään. Vinjalla ja Lakulla ei paljoakaan oo enää jäljellä mun luona, tää tietämättömyys on yks pahimmista. Se päivä voi tulla koska vaan ja nyt tiedän se tulee pian. 

~Kello lyö kaksitoista. Istun yksin laitumella ja itken. Kuu ja tähdet loistaa, usva hiipii laitumen pintaan. Rapsutan rakasta korvan takaa tietäen, että pian on päivä viimeinen. Kuinka irti päästäminen voikaan olla näin vaikeaa.. Olen lähdössä portista kun tuttu turpaa tökkää selkään, ei päästä pois. Käännyn ympäri ja saan lämpimän turvan syliini. Pidän kiinni, enkä päästä irti.~





Mun huippukamu Emmi<3 Jos täällä on ravi-ihmisiä tai muuten raveista tietäviä/kiinnostuneita ni Emmi omistaa osan suomenhevosesta Juhannus Muisto, ja ehdottomasti seuraaviin raveihin pelaamaan ;)



Tänään nukuin normaalia pidempään, tein aamutallin vasta 9 aikaan. Päätin tehdä päivän treenin heti ja lähdin pyöräilemään. Vajaa 20km hiekkateitä, rauhassa matalalla sykkeellä. Lähinnä katselin maisemia :D
Pampulan kanssa eilen 8km metsässä, Liedon keskustassa ja ties missä seikkaillen. Hyvin poni jaksoi eikä ollut moksiskaan rekoista yms härpäkkeistä.

Huomenna olis tarkotus lähteä heti aamulla Pampulan kanssa raviradalle treenaamaan. Poni pääsee radalle ensimmäistä kertaa kärryillä joten katsotaan mitä tästä tulee





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti