torstai 17. marraskuuta 2011

mihi tää maailma on menos ? :O

koulus oli tänää vähä erilaine päivä vaihteeks xp
Niiko piti meil  englannintuntii (opetti simpsoneist kaikkee hyvin tärkeetä :D)
ja aamul kyl heräs jos oli viel vähä nukuksis ku oltii kuuntelee saraste-gospel bändii auditorios. Ne on niit ketä esiintyy sit viikonloppuu siel maata näkyvis festareil mihi mää en pääs ku ei oo rahaa.. :( lainatkaa joku mulle :))

kuraattorinki kans joutusin keskustelee mun käyttäytymisest xd ihanku mää oisinki nii paha :D jotai vaa kyseli ku meijä luokkahenki on joittenki mielest ihan paska, vaiks mun mielest se on kaukana siitä :))

mut ei mittää kiitti empul ihanist terapia-keskusteluist<3  niitä tarvitaan :)

täs on muutama kuva kesält ku oltiin hyvin tuloksin saukonojal mätsäris noitten kans :)
Vinja veteraanien sinisten kakkonen.
Hermanni varsojen punasten ykkönen =luokkavoittaja, Best In Show 6, ja yleisön suosikki!<3
Nenna varsoissa sininen.

kurvis vissii vähä ongelmii :'D

hieno poeka!

ihana<3


Nennuska =)


mun pieni vauva<3

rakastan !<3





Vinja ja Julia bis-kehässä




Sorry Tinja, kuvien sijoittamistavan matkiminen, mut aattelin kokeilla, onko yhtään parempi ku kaikki vaa allekkain :)

Vähän paljon kuvia, saman tyylisii ja Hermannist paljon mutmut ku se on niiiin hieno !<3

Ostakaa mun poeka pois ''/

2 kommenttia: