lauantai 19. marraskuuta 2011

oon nyt miettiny...

..tosi paljon kaikkee.. en oikee tiiä mihin päätöksiin oon päätyny, enkä tiiä enää mitä haluun.. mul on nyt helvetin suurii ongelmii. ''en tiedä'' on ollu nyt vähän aikaa vakiovastaus jokaikiseen kysmykseen ku multa on kysytty. En tiedä mist se johtuu enkä tiiä miks en osaa vastata mihinkää... sen tiiän et mul on asenneongelma-vaihde pahasti päällä, kaikki on nyt kiinni mun asenteest ja kaikest. tä on niin syvältä..

mut menin ponin tänää iha äkkii, about puoltuntii vaa hölkkää ja sillee. Aamul kävin äitin kaa kaupas ostaa glogii<3 ja iltapäiväl ku olin heittäny hepoil ruuat ni piti lähtee tai lähdinkin tuksun synttärei viettää loukinaisii :) noh.. eiks toi saatanan paska skoppe jättäny mut jo liedon keskustaa yhtee risteyksee! se vaan päätti sammuu kesken kaike ja heittää kaikki virrat veke.. ei lähteny polkemal ei millää ja mittarit kusettaa iha helvetisti :O iskä sit haki mopon pois ja heitti mut autol loukinaisii. kiitti isi<3  Oli ihan mahtavat pippalot, mul on maha kipee nauramisest. Nelsu, tuksun koira päätti kans syödä mun karkit (ku sain tuksulta nimpparilahjan) jaja oli muutenkin vähän villii menoo... illal sit menin viel töihin ja kusin hommat jonkin verran pahasti ni jouduin viel takas :DD ja aamul ois tarkotus mennä viel tekee aamutalli ja sit lähtee suvin ja minnan kans kattoo twilight leffaan !<3 odotan ;)

tosin totesin et se mun vapaalippu, jonka sain joskus tammi-helmi kuus joltain palkaks, nii on menny vanhaks tos viimekuus.. -.- just mun tuurii :D

tein uuden sivun tonne, missä on tallin muista asukeista juttuu :) ja sit kans toivoisin et kommentoitte mitä haluisitte lukee mun blogissa; et esim. lisää kuvii, tietoo itestä, erikoispostauksii, tai mitä te haluutte :) kiitos-

mut ehkä mä meen nukkumaa et jaksan herätä seittemäks töihin.. kiitti ja kuitti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti