tiistai 15. marraskuuta 2011

nimpparit!!

Vinja oli ihan hirvee tänää ! se on ollu kevyemmäl käytöl nyt ku oon opiskellu ja sil on kengät ihan loppu (takakengät lähtee koht irti.. -.-)  ja vähä se on saanu kylmääki, ni vähän räkänen ni otettu iha iisisti.
Nyt mä sitte menin ja aattelin vähä työskennellä sen kaa mut paskat mikää toimi ku se räjähtää käsiin !! iha innoissaa ku muil oli hyppytunti ja hän ei päässy hyppää ja muutenki oli loikata kuuhun kokoaja. Kai se siit sit ku taas pääsee liikkuu :)

Jenna alotti tekee videoo must ja Vinjast ja sai sen valmiikskin :) laitan sen tähän kans.

Alotin sitte mediatutkielmaa tossa, aiheena ''nuoret rikolliset ja nuoriin kohdistuva rikollisuus'' mut mistä helvetistä mää löydän semmosia lehtileikkeitä ku ei mistää tunnu löytyvä !? alibista löytyy jotai mut ei tarpeeks... :(
Uskonnon etiikan tehtävän ohjeet satiin tänää.. pari viikkoo ois aikaa työstää sitä. mut mä en sit jaksasis yhtää!!  etiikan tehtävien painotus on sama ku kokeella, aikaa pari viikkoo ja mä en edes ymmärtäny mitä mun pitäs tehä... jotai prostituoiduist, suomeruottalaisist, pahasti alkoholisoituneist, somaleist, juutalaisist ja jostai huumeongelma ihmisist pitäs onnistuu loihtii joku hieno etiikan tehtävän aine.. ensinnäki sana ''etiikka'', mulle tulee ekana mieleen ''etikka'' joka on ihan eri asia, mut hankaloittaa huomattavasti mun keskittymis ja ajattelu nystyröitä :D

nii mut jotai positiivist tässäki päiväs, mul on meinaa nimpparit tänää ;)

mutmut huomen on englannin koe jaja mä en osaa yhtään mitään, mistää passiivin rakenteist tai mistä lie :D
et onnee vaan mullekki sinne :))

Tekis hirmusesti mieli shoppailee ! ketä lähtis seuraks?? :O  kävin eilee ostaa(tai äiti osti) mulle toppatakin, huputon, musta jaja tosi lämmin! vähä pitkää mallii mut eipähän tuu kylmä ja sit viel uuden pipon  ! rakastan sitä pipoo<3 ( kuvii myöhemmi ku saan otettuu jotai hyvii )


Tosiaa täs mä ja mun rakas isoveli vähä citymarketis :D
hehkeenä kertakaikkiaa

laitan videon huomenna, ku nyt linkitys jumittaa... -.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti