maanantai 28. marraskuuta 2011

leipomuksii =)

Nyt alko meillä joulu<3 !  äitil oli vapaat ja se on siivonnu koko kämpän ja laittanu joulukoristei vaik kuin pal =))
Jaja sit mä leivoin vähä piparei ku oli nii joulu fiilis ;) Jasu ja Jannina kuunteli joululaului ja mää leivon täydel tohinal :P  muutama sata piparii tuli leivottuu <3 

kuka tulee syömää? ;)





















Joo ja totesin kans tänää et uskonnon asenne tehtävä on tekemät ja myös aloittamat... ja dedlain on viikonpäästä!  kirjallisuustutkielman ohjeet saatiin tänään, palautus viim. tammikuussa, ja mediatutkielmaa en oo kauheest vääntäny ja palautus maaliskuussa... koulu, sitähän mäki rakastan..

Vinjalla oli vp tänään, ku leivoin ja yritin jopa opiskella hetkisesti :D

Mun huone on ihan täys kaaos suoraansanoen.. tai no hallisttu kaaoshan se ofc, mut mun pitäis yrittää saada se siivotuks enne jouluu. Ei helppo homma tosiaankaan.. 

Mun pitäis oikeesti ryhditäytyy ton koulun suhteen jos joskus haluun johonki opiskeleen. .:/

Hei ihan oikeesti mä kaipaan jo LUNTA! tulis tännekkin jo ni pääsis tekee kaikkee siistii.
Täs vähä fiiliftelyi viime talvest :) 



Pikkuporo ja sen ystävä<3 :)



Osa talliporukasta, lähdössä joulumaastoon isolla porukalla :)




 Siri ja Allu antaa vauhtii Veeralle ja Jeminalle tallin joulujuhlissa :)






 Ystävänpäivä-teemaisesta agilitykisoista Laitilasta.

 Jasu nauttii lumest ja sen kyl huomaa ! :)
LUMI TULE TÄNNE JO!

nää on aika lopputalvesta, et näis ei oo kauheest enää lunta mut etin tuolt koneen uumenist kuvii ja fiilistelen lisää :D

vähän musaa vielä :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti