lauantai 10. joulukuuta 2011

vettä loskaa lunta ja tilsoja..

Luulin oikeesti jo et tulis kunnol talvi ku sitä lunta rupes tulee, mut ei sit vissii ku nyt sataa vettä kaatamal ja kaikki sulaa pois.

Tein tossa Emilialle bannerin, tykkäs tosi paljon toisin ku mää :D mut mua omat työt nyt koskaan tyydytä, iha perus.

Koulus iha semi, mitää erikoist oo tapahtunu. Käytii kattoo aurinkobaletis pähkinänsärkijä esitys. Oli iha hyvä baletiksi mut emmä silti mikää varsinaine baletin ystävä oo.  http://www.aurinkobaletti.com/  <--- tost löytyy se näytös :)  Maanantaina ois matikan koe jostain funktioist ja suorist.. oon itseasias yllättvän hyvin kärryil täst asiast et numeroitki oon koittanu nostella täs ja opiskellakki iltasi, vaiks se on vähä ehkä epäonnistunu yritys mut parempi seki ku ei mitää :D

Ratsastamisest ei eilen oikee tullu mitää ku on tota vitun suojalunta ni jää iha helvetisti tilsoi ja poni jumittaa ja jännittää ku ei uskalla liikkuu ku on nii pirun liukasta. Ni emmä sitte kauheest muuta ku kävelly ettei paikat mee jumii.  Me mitää tilsakumei viittitty laittaa viel tähä kengityksee ku lumest ollu tietookaa, et aateltii et laitetaa seuraavaks sit vast, mut nyt se lumi päättiki jo tulla, tosin se sulaa kokoajan poiski että..

Joo kirjottaminen on tosiaan _taas_ jääny, oon pahoillani. Mut nyt mä otan itteeni taas niskast kii ja rupeen kirjottelee :))



Kuvien laatu on mitä parhain.. en vieläkään omista järkkärii joten tolla Canonin digital IXUS 970 IS kameral sit koitan taiteilla parhaani mukaan. Tosin havoin mä niissä onnistun..




Joulutarinaa kirjottelin suomeks ja in english.. tuli kaunista tosiaan. Mun käsialaki on aina +10.. ;) mut ei anneta sen häiritä :)



Kirjottelin mun sepitysvihkoon taas kaiken näköstä ja rupesin sitte kuvailee samal :D

Huomatkaa meijän keittiönpöydän ehana joulu pöytäliina :'D




otin tos tylsyyttäni olohuonee ikkuna läpi hepoist pari kuvaa, laatu tosiaan sen mukainen..

Pampula on vääräl puolel taloo ni en jaksanu metsästää et mist ikkunast mä sen nään :D  Noi muut näkyy lasiverannalt mitä parhaimmin.





Facetan paraikaa ja mietin mitä rupeisin leipoo, ehkä mokkapaloi tai jotai ;P
Tekis mieli mennä uloski mut o kauhee flunssa ja päänsärky kokoaja ni ei oikee innosta.. :(

Tossa on yks viedo Juntista, jonka siis myin vähä aikaa sitte pois.. ikävä on kova mut ei auta mikään.. ei sitä suremalla takasi saa, enkä kyllä haluaiskaan.. ''/




Ja tossa on Nennasta myynti video, ostakaahan hieno tamma pois..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti