perjantai 2. joulukuuta 2011

estevalkkaa

Joo anteeks on jääny vähän kirjottamatta.. :/ mut eilen illalla olin vinjan kans tänää tarun estevalmennuksessa. Alkuverkkaan oon tosi tyytyväinen, se oli tosi hyvä, kevyt ja mukava ratsastettava :) sit otettii jalustimet pois ja ruvettii lyhentää laukkoja puomien väliin. No emmä iha saanu sitä niin lyhkäseks ku oli tarkotus mut oon ihan tyytyväinen siihe silti :)
sit hypeltii jumppaa ensi matalana jalustimil nii et se tulee tutuks hevosil ja sit heivattii jalustimet pois ja esteet nous. Siin jumpas oli niinku innari-ykslaukka-ykslaukka-innari ja keskimmäine este oli aina isompi okseri ja muut leikki pystyi. Sit hypeltii jumppaa ilma jalutimii jonku aikaa ja oon iha ylpee vinjast ja itestäni et selvittii siitki tehtäväst nii hyvi ! :) Hiuka oli ongelmii pysyy keskel, et vähä aina tuppas valuu vasemmalle ja sit mä jäin suuhun kii. Sit muutama kerran jälkee poni hyppäs jo paljo paremmi ku muistin olla rentona kädellä ja pitää ponin keskellä jumppaa koko matkan.

Ja sillee meni yllättävän hyvin et poni oli iha intsinä ku ei oo päässy pitkää aikaa hyppelee ku on ollu kengät irti ja vähän flunssaa ja et se ei oo ollu ihan kunnossa. Ni mul tuli alkuverkassaki välil sellane olo et mä en saa siihe ponii mitää kontrollii et se vaan juoksee mun alta pois minkä kerkee mut loppujen lopuks oon tosi tyytyväine siihe :)

Sit nostettii jumppaa viel lisää ja saatii ottaa jalustimet takas ja vitsi ne tuntu lyhkäselt sen jälkee ku oli hypelly ilman :D




 Täs muutamaa kuvaa kesältä, ettei postaus oo ihan tylsä. voi olla et nä on kyl vinjan omilla sivuilla..

Eka on Perniöstä, 90cm. Unohdin uusinnan vikan esteen ja otin käyntii vaiks se oli mun nenän eessä.. -.- et vähä hidastu toi aika :D

Toine on ku tuubatii kouluu, Tinja  oli kuvaamassa, KIITOS siitä :) tinja sai ihanii kuvii<3

Ja kolmas on Raisiosta, Alvantallilt jostain seurakisoist 80cm  kuski vähän jäi jälkeen hypyssä... treeniä lisää :)















mun piti laittaa tähä sellane yks video mis joku ukkeli hyppää hevosel ilman satulaa sellase 2.12m.. mut ei tää löytäny sitä youtubesta ni emmä sitte laitakkaa. .:/ mut se on mulla facessa ;)

Koulus alkaaa helpottaa noi hommat pikkuhiljaa onneks :) esimerkiks enää ikinä peruskoulus/emmä tiä onks muuallakaa.. mut nii, mut ei oo enää yhtäkään uskonnon tuntii, eikä taloustiedon tuntii.. ja pikkuhiljaa ne aineet vähenee ja vähenee. Mahtii enää kevät ja peruskoulu on sit takana päin, ja uudet tuulet puhaltaa ! =))

On mul toki tekemät viel kaikki etiikan tehtävät, mediatutkielmat, kirjallisuustutkielmat ja kaikki.. huoh..

Nenna ja Hermanni edelleen myynnissä, ostakaa joku nyt pois mä oon löytäny unelmieni hevosen ja mä _haluan_ sen!!!  Talliin tarvitaan tilaa ja rahaakaan ei oo ylimäärästä et pliis ostakaa pois noi kaks :/ Tai jos tiiätte jonkun ketä vois olla kiinnostunu ni kertokaa toki :)

Lauantain ois KaKen joulujuhlat ja mä en tosiaankaan tiedä mitä mä laitan päälle.. kauhee vaatekriisi meneillää mul ei oo ikinä mitää tilanteesee sopivaa, omg :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti