maanantai 12. joulukuuta 2011

sinä armias taivahasta..

tue jokaista pientä lasta, tämä ei ole laulu pahasta, tämä ei ole laulu pahasta.. <3<3<333
aww rakastuin tohon kappaleesee! haluun joululahjaks ton antti tuiskun ''minun jouluni 2'' kiitos mulle saa ostaa :))



Juu ja vähä joululaulut soi päässä vaiks ei yhtää joulufiilis olekkaa, lumi tule jo! jaja jouluostoksillekki tarveis lähtee pikkuhiljaa. Rahaaki toki tarvitaan et semmone pikku juttu siin sit viel on..

Niityllä lunta, hiljaiset kadut,
taakse jo jäänyt on syksyn lohduttomuus.
Muistojen virta, lapsuuden sadut.
Sanoma joulun on uusi mahdollisuus


Joulu on taas, riemuitkaa nyt
Lapsi on meille tänä yönä syntynyt
Tulkoon toivo kansoille maan, pääsköön vangit vankiloistaan
Uskon siemen nouskoon pintaan, olkoon rauha loppumaton
Joulu on taas, kulkuset soi. Jossakin äiti lasta seimeen kapaloi
Tulkoon juhla todellinen, tulkoon Jeesus Herraksi sen
Tulkoon rakkaus ihmisrintaan, silloin joulu luonamme on


Tahtoisin päästä paimenten mukaan,
unohtaa kiireen ja melun rasittavan.
Aamu kun koitti, tiesikö kukaan,
tuo ensi joulu sai muuttaa historian.


Ikuisen joulun, jos tahdot löytää,
sydämes avaa ja kohtaat Vapahtajan.
Et löydä kultaa, et juhlapöytää,
löydät vain seimen ja tallin koruttoman.



Joo mua vituttaa iha helvetisti kaikki tänää! Siis en angstaa ei mittää sellast mul on vaa helvetilline ikävä mun ystävää!<3  Olin tosiaa lähössä Raaheen kahen viikon pääst, ku en oo nähny Emmii kesän jälkee ja mul on niin vitun kova ikävä sitä hienoo ihmistä et mä en kestä enää! Ja tosiaa olin jo varannu junalipu ittelleni et lähen sinne ja sit eiks Emmin porukat soita mulle et joo Emmi on taas tehny temput siihe mallii et se on arestis koko joululoman et vitu hienoo, se tarkottaa sit sitä et mä en voikkaa lähtee sinne ja sit mä en nää Emmii perkele! :'( 
Emmi on niin helvetin hieno ihminen et mä en kestä ku mä en pääse sinne! </3 

TÄS ON EMMI, MULLE HELVETIN TÄRKEE IHMINEN<3<3<333


Mun muru rippijuhlissa<33




Emmin yks monista komistuksista! on siinä komia poeka<3



EMMI JUMALAUTA MULLA ON SUA IHAN VITUN KOVA IKÄVÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<33<33<333<33333   Käyttäydy hetki edes et nähtäis! 



Kenttä oli iha jäine tänää et työskentelin paljo vaa käynnissä ja sit käytii mettäs kiipeilee ja vähä juoksees. Sit ku sain poni kuntoo ni heitin sen viäl takas pihal ja tein tallin.  Ei tähä päivää sen enempää mittää, oon vaa itkeny ja lukittautunu mu huoneesee ja sitä rataa... ''/ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti