sunnuntai 25. joulukuuta 2011

ehdottomasti paras joulu tähän mennessä !!!!

jouluaattoa en unohda ikinä!!<3
aamul heräsin siin 7 aikoihi kattoo pikkusten kaa joulupukin kuumaalinjaa.. sit ku porukat heräs ni menin tekee tallii, hetin hepat ulos ja hetin niil ruokaa turva etee ja sit menin siivoo karsinoin. Sato vettä! jouluaattona,, tosi joulufiilis.. noh sain siivottuu, laitoin iltaruuat valmiiks niil ja hain kaikille havunoksii syötäväks. Sit ku pääsin takas sisäl ni kauhee tohina ku kaikki siivoo ja äiti laittaa jouluruokii valmiiks ja sitä rataa. 13.00 suurinpirtein isovanhemmat oli jo tullu ja alotettii syömää :)  ruokaa oli ihan tolkuttomasti ja söinki nii et meinasin halkee :D

Puol 3 mais sanoin pikkusil et meen hepat ruokkii ja meninki mut sit tallis puin joulupukin vaatteet pääl ja otin lahjasäkin kainaloo ja eiku menoks. Lapset oli iha innoissaa ja uskalsi jopa laulaa mulle ! oon nii ylpee itestäni XD onnistuin tehtäväs jopa niinki hyvi et ketää ei tunnistanu ja kaikki meni hyvi :)

Lahjojen jako suoritettu ja eiku avaamaan ! suurinosa mun paketeist ei ollu mitää yllätyksii ku olin ite niit käyny shoppailees ;) mut paljon suklaat tuli kyl !!  soda steam, antti tuisku -minun jouluni 2-, farkut, kaulahuivi, talvikengät, hajuvettä, kynsilakkaa yms.. mut joulun parhaan lahjan anto ehdottomasti SUVI !!!


~Suvin paketin avasin viimeisenä..  en tiiä sanoko vaisto jotain suvin tuntien vai mikä mut se vaan jotenki jäi viimeseks.. no alotin avaamisen (lahja oli kahdessa osassa, siis ihan kahdessa eri paperissakin) ekasta paketista tuli sellane vanhanaikasen tyyppine herätyskello :D  ehkä siin oli pientä vihjausta et mua ei yleens saa sängyst ylös.. XD joo mut sitte se toinen paketti...  avasin teipit ja lahja rupes tulee näkyvii, se oli siin mun sylis sit väärin päin.. mun liikkeet hidastu ku tajusin et se on taulu enkä meinannu uskaltaa kääntää sitä.. käänsin sen hitaasti ja purskahdin heti itkuun.. itkin vaan enkä muuta voinu.. se oli vaan niiin ihana!<33~
täst kuvast suvi oli teettäny sellasen ison taulun.. <3
ihanat kehykset ja kaikki, se sopii täydellisesti mun huoneen seinäl..
KIITOS SUVI!!



























Sit illal joskus 22 aikaa suvi laitto viestii et haluunks lähtee yömaastoo sen kans. Tottakai mä lähin sitte :) Ilman satulaa lähettii ja päädyttii liedon keskustaa ja Erican luo Nuolemolle :D laulettiin sille joululauluja ja toivotettiin hyvät joulut :) sit lähettiinki takasi. Matkalla oli henkevät keskustelut niistä näistä ja tähtitaivast ihailtii oikee kunnol<33
sähköt oli sinäaikaa menny poikki koko pettisist ja näppituntumal tein tallii sit ja menin nukkuu :)

Tänää aamul käytii isovanhempie luon syömäs lisää jouluruokaa ja loppuillan olinki tallilla.
Ratsastin Pian, Danan ja Kahvin. Ja hengasin tallil tietty ihanien ystävien kans!<33

huomist oon suunnitellu jo hyvinki pitkälle... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti