keskiviikko 14. joulukuuta 2011

olen vasta lapsi ja eksyksissä vaikken pahasti..

oon niin koukus antti tuiskun rukous kappaleeseen<33<333<33<33 !

tähä päivää on sit mahtunu taas vähän liikaa kaikkee ''/
ihmissuhdedraamaa, tappeluu, huonoo fiilist, hyvääki fiilist onneks, hullu koira, vitu osaamattomii
autoilijoi, kuolemaki käyny mieles.. D:

oli ehkä vähä huono fiilis ku pääsin kotii koulust.. ku taas kaikki menetetty mieles :(
menin sit ja nukuin parin tunnin päiväunet ja lähin sit tallil. Otin ponin tarhast ja pistin kuntoo. Paljo heijastimii messii ja maastoo let's go!  Okei oli jo pimeet mut mitä siit meil oli valo ja paljo heijastimii ni kaikki vitu autoilijat ajaa ku hullut vaiks on liukas! ihan sale näki meijät mut ei voi hiljentää eikä voi yhtää pienentää niit valoi.. opettelis ajamaan pliis...

Joo no kävin moikkaa meijä mammaa matkan varrel sit ja jatkoin siit eteenpäi hetken matkaa ku hiekkatietä riitti. Sit olin melkee asfaltilla (about 20m kääntöpaikasta) ni sit siin on talo mis on kaks sellast isoo hulluu koiraa jotka lähtee juoksee sielt vinjaa kohti, toine niist pysähtyy ku joku ukkeli huutaa niit. Mut se toine tulee iha vinjan takajalkoihi, vinja saa sätky ja takaat tulee varmaa kolme autoo ja vaiks me hypitää ja riehutaa sen koiran kaa keskel tietä ni eka niist autoist koittaa väkisi tunkee ohi ja siihe samaa sekamelskaa, idiootti jos suoraa sanon. Hetki kesti et se koiran omistaja sai sen koiran pois ja mä ponin ees vähä hallintaa.. joo autot meni ohi, kävelin sit siihe kääntöpaikal (ei poni kyllä oikeesti kävelly, mut yritin kovasti) ja sit käännyin kotiin päin ja totesin et joo poni rupee käymää kierroksil et vittu tie on peili jäätä ja mul ei oo kulkupeli ollenkaa hallinnas. Vinjal tais olla vähä virtaa ku kenttä on ollu huono eikä oo päässy menee.. Joo sit tunsin vaa ku ponin takapää hävii alta ja loppujelopuks katoo kokonaa.. se lähti!!  ja tosiaan se oli menoo sit.. olin ihan 100% varma et se kaatuu sellases 90 astee mutkas ku ei hiljentäny yhtää, pelkäsin et tulee autoi vastaa (onneks ei tullu!) en voinu ku roikkuu kyydis ku en saanu yhtää kiinni sitä.

oli se siin kilsa verra painellu kunnes sain kiinni sen ja sit käveltii loppumatka kotii, mut mua pelotti iha saatanasti ku ensi kauhee tilanne pääl ja sit se ampasee viel kotii... OMG 




Joo ja joululahjojen kans tulee vähä kiire ku tallin joulujuhlat on lauantain ja mul on osa lahjoist kesken.. .mut jos mä oikeen aherran ni enköhä mä kerkee :)

Sori iha kuvaton postaus täl kertaa.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti