maanantai 12. maaliskuuta 2012

voiko olla tyytyväisempi


Ensi tällee hyvii uutisii.. oon vaan super tyytyväinen tänäseen hebbailuu!<3 Vinja oli ihan kymppi ku tuuppasin sitä kannuksilla. Paljon koulukiemuroita ja sen sellasta ja voi että se meni hyvin! En tiiä voisinko olla tyytyväisempi siihen :))  Ja kentällä on hiekkaa! En meinannu uskoo silmiini ku menin sinne :D koko kenttä oli hiekassa, tosin se oli niinku jäässä, mut siis se oli hiekkaa!! olin niin fiiliksissä :D

Tuksu piristi mun päivää mukavasti hakemalla mut koulusta, sen ihkulla poppimautolla :P kiitos<3
Jajaja viimeset the beat of dance harkat meni yllättävän hyvin, vähän oli säätämistä ja muuttelemista mut kaikki on nyt ihan kondiksessa. Vähän ku ois ollu enemmän aikaa ni sais niinku hiottuu sitä paremmaks mut näil mennään sit keskiviikkona :)

Se ois vähän niinku Tuksu <3


Sit huonoihi uutisii.. huomenna ois englannin koe... mä en ole lukenut. Tukiopetukses kävin joo, mut se ei pelasta mua vitoselta.. eikä neloseltakaan. Oon vähä pettyny itteeni, ku muuten oon panostanu niinku kunnolla ja oikeesti opiskellu ja sit jätän _englannin_ opiskelematta.. ei se paras mahdollinen, todellakaan. Torstaina ois kans bilsan koe, siihen oon jo onneks varautunu ja alotin jo viimeviikol siihen lukemisen, et sen kanssa ei paniikkia :) 



Nii ja sitte se keskiviikko.. ei se sinänsä oo mikään huono uutinen, harmittaa vaan.. :/ 
Nenna tosiaan lähtee nyt sitte keskiviikko aamulla Poriin ja tuskin tulee takasin, ellei mitään elämää suurempaa tapahdu yhtäkkii. Harmittaahan se joo mut parempi näin ja tätä mä halusin, et voin ite jatkaa eteenpäin ja sillee. Muutaman kivan hevosen oon nyt löytäny mut täytyy harkita täs viel :) 


Sorry ettei oo nyt sen enempii kirjoteltavana. Uus ulkoasu on tekeillä, kunhan saan sen valmiiks ni tulee tännekki jotain uutta :) Suuri kiitos kaikille lukijoille!! :) 


Haaveilen vähä niinku tällasesta :P et vink vink mul ois
synttärit 15.8 XD

Ja oon kans ihan rakastunu mun hyvän kaverin piirroksiin! :O Ketä tietääkään tytöntyllerön nimeltä Annika Mäki ?? hän piirtelee ihan sairaan upeesti! <3 
Täs on pari esimerkkii sen töistä, toinen hyppäs tonne ylös ;) rakkaus<3 kyl mäki joskus.. ;) 

3 kommenttia:

  1. mäki oli tänää nii ilone ku meil oli koko kenttä sulanu ja pehmee !<3

    VastaaPoista
  2. Joo, ihan tuli kesä fiilis ku pääsi hiekalla menemää!<3 kesä tuleee ;))

    VastaaPoista
  3. näin just...itteni :D::D einäin.

    VastaaPoista