sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

one weeks...

En jaksa enää pahoitella etten oo kirjotellu. Se on tää netti mikä sen estää.
Mut joka tapauksessa se ois vähän niinku viikko aikaa jättää hyvästit...</3
Nenna meni kaupaksi. Nimiä ei vielä ole paperissa, mut voi sen jo sanoa, et myyty on.
Mun teki oikeesti pahaa katsoa kuin hyvin se tyttö Nennaa ratsasti. Ja kuinka sen tytön silmät loisti ja kuin onnesta sekasin se oli ku tuli alas ponin selästä! Ennen ostajien tuloa, mua pelotti oikeesti.. mut vasta sitte ku se tyttö laskeutu alas selästä, mulle vasta iskeyty tajuntaan se et ne oikeesti ostaa sen. Se oli ihan kauhee tunne, ihan ku joku olis pudottanu ison kiven päähän... Mahdollisimman nopeesti ne nyt tulee sitte hakemaan sen, ehkä jo viikolla, mut viikonloppu ois parempi. Huhtikuun loppuun niil on koeaikaa ja sinne se sitte varmasti jää. Ei Susanna siitä luovu, kun saa reilu kuukauden sen kanssa olla. Joten täs sitä nyt ollaan. 
Valehtelemattakin Nenna ja Susanna on tosi hyvä pari. Oikeestaa mun ei pitäis olla ollenkaan surullinen, parempi näin, mut minkäs itelle teet.. ei Nennasta mikään helppo luopuu oo, mut pakko se on jos haluun ite jatkaa eteenpäin.

Tässä ku en oo päässy kirjottelee ni ei oo tapahtunu kauheesti mitää erikoista, kisat meni mite meni. 80cm poni vei mua ku märkää rättii ja otti sitte uusinnan ekalla puomit mukaan, ku ei antanu kuskin ohjata.. ja 95cm kuunteli hyvin ja oon tosi ylpee siit mite se yritti koko radan ja oli toosi hyvä. Mut sit 3. esteellä jäi aavistuksen liian kauas eikä venyvyys millää riittäny, ni otettii siit sit takajaloil yks puomi mukaa. Ihan tyytyväinen kauden ekoihi kisohi :) Pari kuvaa kisoista ja video kanssa tos lopussa.

Hermanni myynnissä edelleen, jos kiinnostusta, viekää sekin pois. Oon katellu uutta hevosta, mut ei oo viel tullu just sellast oikeenlaist kohalle. Yhtä mä himoitsen, hollannissa ois. Pitäis kysellä onko edelleen myynnissä jne.. ;)

Ens viikolla, keskiviikkona ois se The Beat Of Dance -tapahtuma, mihin ollaan tosiaan tanssiryhmän kanssa menossa. Manilassa ois, tervetuloo kattomaan ;) 

Verkaa.. oltii täl kertaa keltasii ;)



80cm uusinnasta, vauhti on hurja...

95cm video löytyy tuolta:  http://josan.kuvat.fi/kuvat/Kisakausi%202012/KaKe%20Cup%20-osakilpailu/MVI_9516.MOV 


Rakkaus<3
Tästä sitten pitäis luopuu..<3
 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti