sunnuntai 27. toukokuuta 2012

kesä tulee





Oon ihan fiiliksissä näist lämpötiloista ja auringosta ja kaikesta mitä ympärillä tapahtuu. Nyt tulee KESÄ!<3
Eilee oli lämmint kevyesti +30, varjossaki riitti lukemat +26.
Tästä syystä oltiin Johannan kans Samppalinnan maauimalas uimas ja ottamas aurinkoo, paljon oli porukkaa mut hyvin sinne mahtus :)

Ja tein tosiaan nyt toiveiden mukaan vähän kesäsemmän ulkoasun, kommenttia tulemaan :) Mun mielest se vaatii viel vähä jotain, et se ei oo ihan hyvä tollee, mut en keksiny mitää mitä oisin tehny toisin, vinkkejä kiitos :)

Tinja kävi Ellaa ja Mimmii kattomas illal Jossun kans ja Mimmi on kuulemma kasvanu iha hurjasti :D

Eilen ratsastin Vinjan pitkästä aikaa. Heitin narun kiinni riimuun ja hyppäsin selkään. Ponil oli energiaa ja selvästi nautti ku pääsi vähän tekee jotain. Mut sattuu kattoo sitä ku se selvästi haluu mennä ja mä en saa antaa sen mennä.. :(  Maastolenkit vois ehkä piristää mut sielläkin on ne vakkari kohdat mis hanatetaa jne ja nyt se pitää kieltää ni ei sekää oo hyvä.. mä en enää tiiä mitä mä teen sen kans, ku mikää ei oo hyvi, kaikkee pitäis tehä mut mikää ei kuitenkaa oo sille hyväks.. :'(

Ellanki ratsastin, tosin juoksutin ensteks sen sivuohjilla. Protestoi varsin reippaasti niit vastaa mut hyväksy ne tajutessaa ettei niist pääse eroon. Selästä se oli tosi kiva, et huomas kyllä et muisti oman rodeo kohtauksensa ja kuskin virheet.. :D älä tee näin nuorella hevosella...







Täs vähäsen uusii kuvii Ellasta, nyt ku mulla on taas ollu paparazzi mukana :)

























Tein täst tällase kollaasin nyt et mitä tapahtu :D

Kaikki nää kuvat on cee Johanna Saarinen.
Kommenttia ja palautetta saa laittaa :) 

Ja jos ideoita erikoispostaukseen ni laittakaa tulee. Tekis vähän mieli tehdä, mut en tiiä sitte että mitä tekis..?


2 kommenttia:

  1. Erikoispostaus ideoita:

    Tallin esittely videolla.
    Kysymys postaus.

    Öö..Nyt ei tuu enempää mieleen,mutta talli esittely ois kiva:)

    P.s.voiks laittaa sananvahvistuksen pois?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin asiaa, kiitos kommentista :)

      Juu en edes tajunnut että se oli päällä, hyvä kun sanoit :) ja nyt se tosiaan on poissa :)

      Poista