lauantai 12. toukokuuta 2012

Pahoitteluni

Oon pahoillani etten oo kirjotellu nyt pitkään aikaan tänne mitään. En rupee selittelee mitään tekosyitä tähän, koska en itekkään jaksa lukee niit muiden blogeista. Mut asiaan.

Vinja on nyt reilu viikon ollut vaan käynti linjalla, ei yhtään ravia eikä ylimääräistä liikuntaa. Oon parikertaa selästä käsin taivutellu, mut muuten talutellu joka päivä sen puol tuntii.
Muistatte varmaan ku kaaduttiin kuukausi sitten Keiramon kisoissa aika pahasti. Sen seurauksena ponin jalat on nyt olelettavasti kipeytyneet. Olin estetunnilla viikko sitten ja siin verrytelles valmentaja (Taru Keinänen) sano ettei se oo ihan puhdas joten lopetin siihen. Se taivutettiin oikeesta etusesta ja sen seurauksena alko ontuu tosi pahasti..

Vietiin se sitte klinikalle mis juoksutusten ja taivutusten jälkeen puudutettiin se oikee etujalka mitä se ontukin. Ontuminen siirty sitte vasempaan etujalkaan joten sekin puudutettiin.  Molemmat jalat puudutettuina juoksi jo paljon paremmin.

Sille ruiskutettiin molempiin kavioniveliin ja oikeeseen vuohiseen kortisonia ja määrättiin lepoa. Ens viikon alussa on heti sille kontrolli ja toivotaan että on paranemaan päin. Ilmottelen sitte lähempänä miten siellä meni.

Klinikalla poni virkoamassa rauhoittavasta. Jalat paketissa, kotiin lähdössä.


Oon täs ratsastellu muiden hevosia ku oma polle ei tosiaan oo pelikunnossa.
Mut ainoo ongelma täs hevosettomuudes on et mulla ei oo mitään tekemistä päivisin!
Mut elämä pyörii niin pal tallin ympäril et nyt ku ei oo sillee tehtävää ni en osaa olla tekemät mitää.

Tänäänki heräsin tekee aamutallii sii 8 aikaa ja sit siivosin meijän koko kämpän lattiast kattoo, tein tallin ja kävin kaupas hakee äitil mehuu, kananmunii ja voita ku se leipoili tuol jotain. Kävin sit kans vähä maistelee siel ;)  oli hyvää :P

Ysienjuhlaan/tanssiaisiin oon löytäny mekon!   Mä niin tykkään tästä<3 ainoo ongelma on se et mul ei oo tähän tarpeeks valkosii kenkii... onneks ihana rakas Emilia  ehkä pelasti mut!
Pukumaailma 99€ , 200€
 

Empulla tosiaan ois tälläset lainata mulle, jos ne on vaan sopivat mun jalkaan
ni oon super hyper tyytyväinen!!



Eikä täs nyt mitää sen erikoisemopaa oo tapahtunu, motoristikirkkoon en jaksanu lähtee ku on inhottava ilma  :/ mut nyt mä täs toivon et joku pelastaa mut loppupäivän tylsyydeltä ja järkkää mulle tekemistä ku en enää ite keksi mitään.. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti