sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Haaste

Huomasin juuri et mut on taas haastettu :) 


Tehtävänäni on siis -kiittää haasteen antajaa
                             -kertoa itsestäni 9 faktaa
                             -haastaa viisi bloggaajaa


Kiitos Veera haasteesta! ;)

                  1. Olen -96 syntynyt
                  2. Asun Liedossa
                  3. Olen blondi..
                  4. Mulla on kolme hobousta
                  5. Olen ahkera ja rehellinen
                  6. Olen sosiaalinen ja tulen kaikkien kanssa toimeen
                  7. Mulla on viikko oppivelvollisuutta jäljellä.
                  8. Mulla on ihania ystäviä<3
                  9. Mulla on peugeot speed fight 2 -skootteri ja se on ihan paras ;) 


Ja uhreikseni joutuvat: 

                  Johannes
                  Tinja 
                  Emppu
                  Emmi
                 Emppu


Tsemppiä kaikille ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti