lauantai 11. elokuuta 2012

Come back !

Blogi alkaa taas heräillä eloon :) Pinkki fiilis ulkoasusta päätellen ;) kaipasin jotain vaihtelua :D Siitä kommenttia ja parantelu ehdotuksia tulemaan, niitä kaivataan :)

Inka ehdotti edellisessä postauksessa et tekisin jutun mun ja mun kehitysvammaisen siskon elämästä ja pidin ideaa hyvänä :) Mun pitää viel vähän miettiä et miten lähen siitä kirjottaa, mut sellasta ois varmaanki luvassa.

Tosiaan blogi ollut kesätauolla jonkin aikaa joten hevostenkaan kuulumisista ei oo mitään kirjoteltu.
Ella sai kuukauden karsinalepo tuomion joista ois vielä reilu viikko jäljellä. Fister (saksalainen ortopedi) löysi sen kyynärnivelestä rustokatoa joka pyritään nyt parantamaan lääkkeillä ja levolla. Kontrollissa selviää saako liikuttamisen aloittaa vai jatkuuko lepo vielä. Ellan käyttäytyminen on vähän omaa laatuaan, sen pää ei tahdo kestää karsinassa seisomista.. mut yllättävän hyvin on ollut ja eilen pesin sen ensimmäisen kerran ilman minkäänlaisii ongelmii! vitsi oon ylpee siit :) mä viel näytän kaikil et siit tulee kunnon hevonen! ;)

Vinja on todettu tiineeksi ja nyt se vain kasvattelee masuaan ja sillon tällön humputtelen sitä selästä käsin ja päivittäin touhuun sen kanssa muuten jotain. Temppujen opetteluu ja sen semmosta ;;)

Pampulan kanssa kovat treenit ja kuntokuurit meneillään. Vermo olis 18.8 ja siellä agility, ohjasajo ja hippoksen kehä odottaa. Tsemiä sinne ja toivotaan et menis ees semi hyvin :)

Ja tosiaan mulla ei nyt oo sitten ollu vakituista hevosta millä ratsastella, mut onneks mulla on niin superei ystävii et oon saanu mennä heijän hevosii!<3 kiitos siit kaikille! :)

Torstimus Maximus Ponitus Otutus
Tutummin vaan Torsti tai Arska :D

vhippii, hieno poika! :) 


Varusteurheilua :P

Eilen hoisin kaikki Suvin hommat ja liikutin Piian ja Danan, mut kuvii mul ei oo :/
Tarulla on syntyny kesän aikaa paljon heppa vauvoja, ne on ihan super sulosii :))

Hän on Jussi :) (lempinimi siiä kun hän syntyi juhannuksena, oikeeta nimee en muista)

Ja mitäs tässä muuta, paljon on kesän aikaa tapahtunu ja tehty, huomenna sukulaiset ja pari kaverii tulee viettää mun 16-v synttäreitä. Oikeet päivät on vast 15.8. :)  Hihii sweet 16 ;p

Saa kysellä jos on jotain kysyttävää ja mielellään ottaisin vastaan kommentteja ja kaikkea, niitä tulemaan kiitos! :))


My little angel..<3

hurrrrja villiori ;) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti