maanantai 13. elokuuta 2012

sweet sixteen! ..nearly :D

Tänään tosiaan sukulaiset ja pari frendii tuli viettää mun 16-v synttärei :) oikeestihan täytän vast 15.8 mut hyvä juhlii etukätee ;)
 Mitä nyt aamulla heräsin, kävin tekee aamutallin ja aloin leipoo äitin kans viimeset herkut ja vähä loppu siivoiluu ja se oliki sit sii. Mamma ja pappa tuli käymää siin 12 aikaa, yllätyin et niinki myöhää ku yleensä ne o ensimmäisten joukossa heti yheltätoista :D jäipähän enemmän aikaa siivota.. x)


Mammalt ja pappalt sain tollasen hevosenkenkä ovenkolkuttimen :D siit sit vaa huonee ovenpielee kiinne ja eiku koputtelee! tervetuloo kyläilee :))


Rahaa tuli kans kaikilta vierailta yhteensä ihan kivasti, pärjää taas hetken matkaa eteenpäin :)  Sukulaiset just sano et ei osaa ostaa mitään et antaa vähäsen rahaa ni osaa sitte ite ostaa mitä tarvii. Se on must tosi kiva sillee ni ei tuu sellast turhaa roinaa kerättyy ja saa sitte sitä mitä oikeesti tarvii :)

Jossuki tuli käymään tallireissullaan ennen ku meni viettämään omia synttäreitään ;)



Jossulta sitte KIROILEVA SIILI -muki <3 ja tottakai se oli täynnä pienii suklaakarkkei :p namnam! ja voin kertoo et mitään ei oo jäljellä.. hups :D


Yhen mun lapsuudenkaverin äiti tuli sitte käymää ku ei Jenni ite päässy ja toi mulle M&M's -karkkiautomaatin x)

Tosi hauska idea sinänsä ja kyllä tolla vois jopa yrittää rikastua? ;)







Korttejakin jos jonkinmoista :) Kaikissa tietty takana ihanat rakkauden ja onnittelujen luritukset mitä on aina yhtä ihana lukee! :)




Tuksu tuli kans käymää ja viipyki sitte ylläri iltamyöhään :)
Jos hälle ei muu kelpaa ni mun karkit ainakin ja ruoka, herkut ja kaikki suuhun menevä, vähääkään makoisa ;)) hyvin maistui ;)







Ja ihan ehdottomasti parasta, Suvi tuli juhliin mukaan!<3  ja toi erilaisen, uniikin, mahtavan, yllättävän, oikeesti tarpeellisen kapistuksen mukanaan!!  Nyt mullaki on poikakaveri ;) 
Se on sellane punainen poika. Sen nimi on Max ja sil on tooosi pitkä letku ja se imee ihan hirmu hyvin (koe käytetty)! Ja se on hirmu mukava, vähän se on kova ääninen mut tekee kaiken mitä mä pyydän ja ihan kohteliaskin se on siivotessaan jaja mitäs Makesta vielä kertois.. ;) 
NYT MULLA ON OMA PÖLYNIMURI!<3 
Ihan huippua! ei tarvi enää kärvistellä meijän vanhalla kakkalla imurilla, ei enää koskaan (tai niinkauaa ku makke on hengis) valittaa siit et ku ei ime, ei toimi, ei saa mitää aikaseks on ihan kakka jnejne.. ku nyt mulla on ihan oma, überhyvä pölynimuri! mun huone tulee olee aina siisti ;))  (hetkellisesti ainakin..) ;)




Siis täs on mun ihka oma MAX, tutummin vaan Makke<3 

1800W, se on ihan tehokaski vielä ;) 
Se on ihan PRO! :) 



No sain mä sitte vähäsen suklaataki.. hetkeks syömistä ;) miten niin kaikki tietää et mä tykkään suklaasta? :O






6kpl suklaalevyy, ne ku kumoon paris päiväs ni se on moro :))

Pieni houkutu koko ajan syödä ne mut mä yritän pitää ne hengis ees sen pari päivää x))









Tarjolla oli kans jos jonkinlaista syötävää :) vähän ois viel jäljellä mut mä voin syödä ne aamupalaks ;)

Kinuskikissan neliöitä :) Kinuskii ja puolukoi, vie kielen
mennessää, noit ei voinu vastustaa :P 

Sienipiirakkaa

Ja mun täytekakku! se on oikeesti ihan
vaaleenpunanen, kuvassa ei oikeen se tahdo näkyä.

Voileipä kakkuu

Vähän koko herkkupöytää, karkkei ja keksei oli yllinkyllin,
limpparista puhumattakaan :) 


Kuuden jälkeen menin ratsastaa (ts. totuttamaan ratsastajaan) Romayan. Nyt päästiin menee jo ympyrällä irti ravia. Tähän mennessä ollaan oltu liinan päässä. Romaya on 3-v mukava tamma :)






 Tollanen hontelo rimpula hän on mut hänest tulee varmasti hieno heppa vielä kunhan kasvaa :) 
Tuksun kanssa sitte illalla otettiin kuvii mun elukoista ja vähän jostain muualtakin siinä samassa ku säädettiin.. :) 




















My honey!<3


Tässä näkyy kuin paljon trampoliini loppujenlopuks antaa periks!
Miettikää niit jotka hyppää selällee ja selkä nappaaki maahan kii ni hups oho voi
käydä aika hassusti!



Mun pikkuset<3 :)  










1 kommentti:

  1. MINÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    puspus :DD

    VastaaPoista