perjantai 31. elokuuta 2012

Muutama vuosi taaksepäin...

Ensimmäinen työssäoppimisviikko on nyt takana ja maanantaina koulunpenkki kutsuu taas! Oon viihtyny tosi hyvin Lehmusvalkamassa ja Kerttulissa, et tollasta vanhustyötä mä voisinkin tehdä. Vanhusten hoitotyö on sit monel taval tosi raskasta et se ei muutenkaa taida olla se mun juttu.. mut lapset ja nuoret kiinnostaa oikeesti tosi paljon :) 
Mä oon ihan pro lapsenvahti ja ehdottomasti se numero 1.! ;)

Vinjan kanssa kävin oikeesti ratsastaas tänään, se oli ihan into piukkana ja ois menny hirmusesti enenmmän ja kovempaa mut pakko aatella jalkoja ni ei uskalla päästää.. Mentiin vähänsen kentällä ravia ja laukkaa. Poni kuunteli hienosti ja oli ihan super! mun mamma<3  

Pari kuvaa tallinpihalta kun päästiin kotiin :) 




Ja rupesin sitte tylsyyttäni kattomaan vanhoja valokuvia, mm. paljon sellasia mitä mulla jossain facebookin kansioissakin on. Mut vitsit tuli ikävä niitä aikoja ja välillä nauratti vanhat kuvat! :D 
Laitoin tähän joitain kuvia, kommentoikaa ihmeessä ja kertokaa mielipiteitänne! :)) 

Oon mäkin ollu joskus pieni... ;) 

Tää on vuodelta 2010

Jostain mätsäreistä II.-palkinto.
Vuodesta en osaa sanoo.. 

Täst on aikaa :D Pääsin Lopella ratsastamaan friisiläisellä
kun oltiin Dompen kanssa rotunäyttelyssä.
Heitän lonkalta vuoden 2008...

Vuotta 2010..

Ja näinhän näytetään tuomareille hienoa ravia..!
Karvaooppelien talvinäyttelyistä 2009

Ja halloween-pukukilpailun voitto tällä
itsetehdyllä kurpitsa asulla! Noita tietenkin
luutineen parina ;) 

Topi-Kallen kanssa 2009 keiramon kisoissa, 90cm.
Voi niitä aikoja... 

Tän vuotta en osaa sanoo, mut täst on aikaa :DD
Karvaooppelien talvinäyttelyistä tammikuussa.
Mun pouni on paras<3

Tarun estetunti pellolla, vuodesta en osaa sanoo.
Mun ja Minnan ponit (minna oli santulla) oli kuulemma
liian rauhallisia ja laiskoja ni käskystä lähettiin laukkaamaan
kilpaa pelto kaks kertaa ympäri eikä kyllä tarvinnu poneja
sen jälkeen pyytää eteenpäin :DD

Vuotta 2010 <3

Vuodelta 2005 kun oltiin Sittistä kokeilemassa ja niin se
poni lähtikin mukaan :)  En mä yhtään pieni oo..
ponilla säkää n.125cm...

2005 ponin koeratsastusta.
Kyl mä osaan kato ;) 

Hmm... pienoinen masu.. pari viikkoa ennen Juntin
syntymää, saa nähdä kasvaako masu tällä kertaa yhtä
isoksi :D

Vuodelta 2005 täydellinen osaava ratsastaja opettaa osaamatonta
ponia, upee pari eiks totta? ;) 

Voi voi.. Kiitos taasen Suville<3 ja Maria hienosti tukena ja turvana
mukana myös! Ja Annika paparazzaamassa ehdottomasti!
Vuodesta en oo varma, mut niitä aikoja kun Dana oli mulla
ylläpidossa. Ja puhtaan radan jälkeenhän on helppo hymyillä :)) 

2005, über hieno pari<3

hehee.. Dana vuonna nakki ja papu. Oli sillä ikää se 5v.. 

Hermanni ja Vinja upeesti näyttelyiden I.-palkinnoilla palkittuina!<3

Danan kanssa Artukaisissa 80cm. Ponilla ikää 5v, kuskista puhumattakaan.. 

Pampulalla ikää 5vrk, kun matkusti Liedosta Helsinkiin eläinsairaalaan
auton takaluukussa. Liian pieni vielä traileriin.. :(
Urheasti hän autossakin matkusti ja seuraa riitti koko matkaksi! :D

Topi-Kallen kanssa Tarun estetreeneissä vuonna nakki ja papu :)

Ja ravia mars! :D vuosi 2009

Pienoinen Pampula, vuonna 2009 <3

Tarun estetreeneissä Topilla vuonna 2009.

2009, ennen estetreenien alkua :) 

Hihii tälle mä nauroin! :D Joskus kauan sitte olin Keiramon leirillä, oli mulla
Vinja sielläkin mukana ja Paavolla leirikisoista tää kuva. Vitsit mä oon ollu
pieni! :D oikeesti voi ei :D

Hmm.. koneen uumenista paljastuu ties mitä kuvia ..
Minä, Jokke ja Vonnehan se siinä. Vuodesta en uskalla sanoa.
Taitaa kyl olla 2009 nyt ku alkaa miettii...



Hyvä jos jaksoitte kattoo kaikki kuvat ja selitykset, niit tuliki vahingos vähän enemmän :) 
Laitelkaa kommenttia ja palautetta! :) 
Ja ihan mahtavaa, viikonloppuna pääsen ratsastamaan kun otin Kahvin sunnuntaiksi huostaani! :) ihan superii.


2 kommenttia:

  1. toi pampulan autokuva vie kyl voiton !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jeep :D Sinne päin mennessä se seiso koko kaks tuntii siellä ja seurusteli mun kans :D parin päivän pääst ku tultii takas ni hän malttoi jo mennä hetkeks nukkumaan :)

      Poista