lauantai 17. marraskuuta 2012

TWILIGHT♥

Olen pahoillani otsikosta niille joita ei _yhtään_ kiinnosta :D
Mutta oli ihan pakko :'D
Twilight oli aivan mahtava!♥♥ Itku tuli kun leffa loppus.. :'(  mä oon ihan sanaton siitä, se oli jotain niin mahtavaa♥
Tarina, joka elää ikuisesti..♥  ...mun rakkaus...♥


Tänään alotin päivän aikasin. Heräsin siin joskus seiskan aikaa, tein aamutallin ja siivosin karsinat. Treenasin pikasesti Pampulaa ja hoidin Vinjan. Sit lähin Tarulle, siivosin Suvin karsinat ja tarhan ja sitte lähin hakee Poksuu :) Poksu oli tosi kiva, rauhallinen alusta asti, ja nyt se hyväksy mun pohkeet juoksematta alta pois tuhatta ja sataa. Sain taivuteltua jopa suoralla ja sitteku se taipu ni laskeutu hienosti alas ja meni tosi hienosti! :) vitsi oon ylpee siit popcornist

Hommat oli tehty ni sit lähettii Suvin kans valmennuksee Ruonneille. Meinas tulla kiire...
Ja parin tunnin päästä sieltä takasi tallille, Suvilla kiire töihin joten jätti heposet mulle. Hoidin ne pois, siivosin traikun ja keräsin kamppeet omil paikoillee ja lähin kotii.

Seuraavaks vuorossa Ella. Vitsi oon tyytyväinen, se oli hirmu hyvä :) Kaura on tehnyt tehtävänsä ;)
Ella oli taas oma reipas itsensä ja kiinnostunut kaikesta. Tosi utelias :) Käynti oli reipasta ja matkaavoittavaa, kuitenkaan se ei juossut mun alta pois. Taivuttelin vähän suoralla ottaen aidasta tukea, käynnissä ja meni ihan kivasti. Ella taipu hyvin ilman mitään ihmeellisii kevätjuhlaliikkei :)
Siitä oli hyvä jatkaa eteenpäin, pohkeet kiinni ja ohjat tuntumalla ja hän kulki hienosti oikein päin kevyellä kädellä :) Ravissa oli reipas mutta rento, ja ratti toimi ihan 100%! parilla voltilla sain sisäpohkeella sen verran ratsastettua et rupes hakemaan ravissakin alaspäin :) Hieno Ella♥

Ja sitte kampaaja iski! :D

Nyt ei oo Ellalla enää peikkotukkaa, paluuta ei enää oo, nyt se on ehkä vähäsen ees sivistyneen näkönen :D
Taivutuslettien ja muutaman nyppimiskerran tulos oli ihan hyväksyttävä.. tosin en haluu tietää millaseks se on sen tahkonu yön aikana....

Nyt saunaan ja nukkumaan, huomenna jatkuu.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti