keskiviikko 29. helmikuuta 2012

mietin elämää... aivan liikaa




Sorry postaus tauosta, mut varottelin tosiaa netistä.. poikki again -.-  Hetken taas toimii ja aattelin ilmotella et ihan elossa oon vielä toistaseks :)
Täs ei oo mitää erikoisempaa tapahtunu, iskän 40v juhlat meni hyvin, porukka oli jonkin verran sekaisin. Mikä ei tosin ollut yllätys.. Kakku oli hyvää, ja onnistuttii Johannan kans sekottaa boolei iha onnistuneesti ;) eikä makaronisalaattikaan iha pyrtöllee menny, tai ainaki se kaikille kelpas :D


Tiistaina oli Vinjan kans Tarun koulutunnilla. Poni oli ihan kakara! Kotoota asti, ku tarhasta hain ni se jo kiukutteli ja osoitteli mieltään kaikilla mahdollisilla tavoilla.. tunnilla sain sen vähän ruotuun mut silti kaikkee muuta ku kiva ratsastaa. Ihan okei kuitenki.
Tänää ku menin sen ni tuli iha sellane olo et se yrittelis pyydellä anteeks eilistä ku oli niin nöyrää niin nöyrää ja kaikki sille kelpas mitä siltä pyysin, eikä mikään ollu hänellä huonosti! Oon super tyytyväinen<3 :) 

Perjantai ois edessä verttikonsertti ja lauantaina Kaarinassa seuraeste kisat. Tarkotus ois hypätä 80cm kakecup ja 95cm avoin. Postailen niist sitte myöhemmi :) 

Sit tohon otsikkoon.. mä oon ajatellu kaiken näköstä ja miettiny mitä oikeesti elämältäni haluun. Tiiän, et elämää ei sais ajatella tällee ku siit tulee vaa paha mieli ja kaikki menee kuitenki puskii.. Mut joskus sitä vaan pysähtyy ajattelee et joo oon 15, täytän kesäl 16 ja mitä mun elämä on? täs ei oo järkee mut kaikki päätökset on hirvee isoi ja tiiän etten pysty tekee kaikkii päätöksii yksin. Tarviin apuu.. ehdokkai? huoh.. tän tästä saa :) 
En avaudu sen tarkemmi täst mun ongelmast tääl blogis, mut yrittäkää ymmärtää :) 

The Beat Of Dance lähestyy... ja sitä varten on treenattu ja tehty rekvisiittaa vähäsen.
Toisaalta venaan innolla, isost tapahtumast kuitenki kyse mutmut mua pelottaa :D

Mediatutkielma tökkii.. mulla ei oo lehtileikkeitä ja mistä mä niitä enää täs kohtaa hankin? öäääääää! kualen sen kans viel vaiks oma vika se on ku en alottanu aikasemmiiiiin...
Nyt ei sen enempää kirjotettavaa kaiketi.. Oon täs ratsastanu Tarulla niit aikasemmi jo mainitsemii irlannincoppei mist toine on myynnis, laitan kuvii tänne niist ku saan ne paparazzilta :) Uus banneri edelleen vaiheessa ku en oo kerenny tekee ja nettikin oikuttelee. Vika-ilmotus tehty ja nyt ne kai koittaa korjailla sitä. I hope so.. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti