sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

MÄ ONNISTUIN !!!!!

Heräsin tänää siin puol 9 aikaa, äippä oli jo tehny aamutallin... ihme :D
Mut joo Janninal, mun pikkusiskol oli synttärikemut tänää, täytti 13vee<3

Aamu päivä meni siin vieraiden kans jutustelles, jossain kohtaa menin tallille ja otin Hermannin käsittelyyn :) Hän sai ekaa kertaa satulan ja ofc menin tietty selkäänki sitte :D

Kuvaa mulla ei oo selästä, ku olin tosiaan yksin ja mulla oli vaan liina kädessä ku sain jonkinlaisen päähänpiston hypätä sinne selkään.. mitää ei tapahtunu, seistiin vaan ku ei tosiaan ollu niitä ohjia, eikä ketään jelppimäs :) Oon superhyper tyytyväinen Hermannii!!!<3 :))


Tusku tuli siin kahden aikoihin juhlii Janninaa. Tuskul maistu erityisesti nallesipsit mikäli kaikkii kiinnosti ni ihan infoo :D

Illemmal kävi aika vähän pitkäks ni lähettii mautoilee ympäri lietoo. Käytii urheilees kauheesti linnanvuorel ja kaluttii se kaikki läpi ja melkee käytii uimas ;) Sit käytii apsil (ABC, mikäli joku ei ymmärtäny ;) )
Ei kauheest ollu porukkaa eikä tuttui varsinkaa liikkeel, mut syötii sit puoliks isot ranskikset ja cola :) Mää tarjoon, sää maksat ;) se pätee ihan hyvin :D

teinipeiliii ;) 

kaunista.. NOT :D

Tuksul oli jotai omaa kivaa ?? :D

SUOMEN HUIPPUMALLI 2012!!<3

Omaa hauskaa mielenvirkistykseks :) saa nauraa ja kommenttia mielellään ! :D

Ja suunta takas tallille, täl kertaa Tuksun ja kameran kera ;) mun orja kuvaili..again.. :D Sorry kuvien laatu, pokkarikamera ja hämäryys ei oo ollenkaa hyvä yhdistelmä joten anteeks..






Nää on pimeitä tiiän, mut ei se mitää :))
























Seee on välil vähän omalaatunen ihminen, mutmut mehmet alibaba se on iiiihana ystävä<3 :)

sil on aavistuksen.. tai oikeestaa tosi kieroutunu mieli ja huumori mut niit on oppinu ymmärtää.. joskus..

Tusku ei ees tiiä mikä hauki on.. se väittää et se on nisäkäs... :D et tota joo, siit voi päätellä vähäsen sen aivokapasiteettii ja älykkyysosamäärää, ja se on pientä vast, alkua vain ;)



EHDOTON huippumalli 2012 ja peräti miss universum ja kaikki rantabeibet yms!  mitä niit kaikkii onkaa, tommone rotta ny menee mihi kategoriaa tahansa, kaikel rakkaudel tietenki ;)<3




Nii ja sitte otsikkoon :) en oo tosiaa koskaa viel onnistunu saamaa tuksuu hevosen selkää, ja nyt mä vihdoin 1½ vuoden yrittämisen jälkee sain sen Vinjan selkään!!! Oon niiiiiiin tyytyväinen itteeeni, mä ONNISTUIN vihdoin! :D HAPPYY<33 :D


Kuvii Vinjast tänäseltä, laatu tosiaan on mitä on.. pyydän anteeksi :)  Laitan videoi myöhemmin ku tää kone ei TAASKAAN tykkää musta ja mun päätöksist laittaa tänne ratsastusvideoi.. -.-







MÄ ONNISTUIN, TUKSU ISTUU VINJAN SELÄSSÄ!!!! 


Video myöhemmin :))

3 kommenttia:

  1. Huomatkaa kuvissa mun ruhjeinen naama.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sää ja sun Huippurotta 2012! XD
      En jaksanut kirjautuu.

      -MELODY-

      Poista
  2. no mut eiks oo kaunista? :D tai kauneushan on tietty katsojan silmässä.. ;)

    VastaaPoista