torstai 26. huhtikuuta 2012

surun pyyhit silmistäni pois

Oon tässä miettiny et ketä mä oikeen huijaan..? en voi puhuu sen tarkemmin, mut oon miettiny useesti tekemisieni yhteydes et miks mä teen niin ja kenen takia. Ku mikään ei tunnu niinku oikeelta, ihan ko tekisin kaiken väärin, ja väärist syist. Vaiks emmätiiä pitääks joka tekemiseen olla syy ja niieespäi mut mä en vaan niinku tiiä et miks näin.


Sain tossa äitiltä viestin yks päivä tähän tyyliin: ''rahat on nyt mun tilillä.. ymmärrät varmaan et Nenna ei oo enää meijän''
Se ''ei oo enää meijän'' iskeyty mun päähän helvetin kovaa. Tiesinhän mä sen et se on koeajalla melko varmassa paikassa, ja uskoin koko ajan et se jää sinne, ellei mitän elämää mullistavampaa tapahdu. Mut jotenkin se tieto yllättäen et nyt se on myyty ja et se ei oo enää meijän ni rekisteröity mun päähän vähä liian nopeesti. En kauheest ehtiny sulatella ajatust. En tienny niinku mitä siihe sit vastaamaa, onneks sain sen viestil eikä äiti vaiks soittanu mul... Joo hyvähän se oli et Nenna pääs hyvään kotiin et nyt voin sitte ottaa uuden hepan ku tallis on tilaa ja näin, mut mun eka ite alust asti kouluttama poni ja näin. Se oli ihana, ja joo on toki edellee ja nyt se on sitten poissa. Virallisesti MYYTY.


Joo ja kävin tiistaina Vinjan kans vähäse maastoilemas. Päädyttiin Tammisillan ABC:lle. Kiva lenkki oli. Ainut ihan vähäsen pelottava paikka oli moottoritien ylitykset, mut muuten meni tosi hyvin. Vähän ihmiset katteli ku yhtäkkii ilmestyy hevonen apsin pihal :D  Laitan kuvii jos löydän täs joku päivä mun puhelimen muistikortin kortin lukijan tai vaihtoehtosesti sen usb-piuhan :)



Englannin valtakunnallinen meni paremmin ku odotin, osasin mielestäni iha oikeesti vastailla niihin :D Takana matikka ja englanti, edessä ruotsi ja äidinkieli.
Ja joku kaks tuntii kestävä koe ois kans tänä aamul, se mittaa jotenki ysiluokkalaisten tasoo et ei vaikuta mihinkää tai mitää. Sen näkee sit mikä se on.

Ei täs oo mitään sen kummallisempaa tapahtunu. Eiku joo, olin eile kavereitten kans viimeses isoskoulutukses, oli kyl hauskaa ei voi muuta sanoo :D Ja sain vihdoin viimein kesätöitä! Noilt seurakunnan varkka-leireilt ja ripareilt. En oo iha 100% tyytyväine, mut mun ei auta valittaa, oma vika ku en kauhee aktiivisesti jaksnu kerätä aktiivisuus pistei. Mut on mulla nyt edes jotain ja se on hyvä! :)

Ja btw eilen oli ihana ilma! <3 KESÄ<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti