sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Haastetta kehiin

Moni ruudun siellä puolella jo malttamattomana odottelee kuvia tästä uudesta hevosesta. Eräs ybermahtava valokuvaaja tulee lauantaina kuvailemaan ratsastelua, mutta toivon että saan jo nyt lomalla teille tänne kuvaa hänestä :) Kunnon ratsastuskuvia siis kuitenkin viimeistään viikonpäästä!
Mulla on tämän uuden hevosen joka siis on nimeltään Lele ollut pieniä valtataisteluja ja vähän kränää. Hän ykskaks päättää kentältä tallille tullessa ettei astu enää askeltakaan eteenpäin ja siinä sitte tulee pukkia ja keulimista ihan urakalla kun kuski on asiasta eri mieltä..
Tänään kuitenkin sujui jo hyvin, olen siis voitolla :D Hyvä minä! Pientä kokeilua tietenkin uuden ihmisen kanssa, rajojen hakemista ja pyyntöjen kyseenalaistamista. Ehkä se siitä ajan kanssa :)

Mutta sitten tän postauksen asiaan:
Pitkästä aikaa tännekin heitettiin haaste. Haaste tuli Veralta :)

Säännöt: Jokaisen haastetun pitää...
1.Kertoa 11 asiaa itsestään.
2.Vastata haastajan 11 kysymykseen.
3.Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4.Haastetun tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5.Haastetun tulee kertoa kenet on haastettu.
6.Ei takaisin haastamista.

 
1. Mussa asuu pieni perfektionisti. Oon tosi tarkka kaikesta, kaiken pitää olla kohdallaan ja suorituksissa pyrin aina täydellisyyteen. Kuitenkaan jos jokin ei olekkaan niin kuin haluan tai en voi vaikuttaa johonkin, en kuole siihen. En stressaa mistään pilkkuvirheistä tmv. vaan pyrin täydellisyyteen inhimillisesti. Myös monet asiat häiritsee mun esteettistä silmää ;)

2.Oon käyny ainoastaan Virossa, Saarenmaalla kerran elämässäni. Muuten oon pysytelly Suomen puolella. Suomessa oon kyllä käyny valehtelematta jokaisessa kunnassa ja metsän kolkassa :D

3.Mulla on oma kissa, Mimmi♥ (blogger ei anna ladata kuvaa, mur..)

4.Mä RAKASTAN blingiä!♥ Kaikki kimaltava on lähellä sydäntä. Sillä saa upeesti luotua säihkettä normi päivään :)


5.Mä rakastan myöskin kenkiä... ja niistä eniten korkkareita! Niitä ei oo koskaan liikaa.


6.Mulla on 2 pikkuveljeä, 2 pikkusiskoa ja 1 isoveli :)

7.Meillä on tallissa vaihtunut hevoset vuosien varrella vähäsen. Yhteensä niitä on ollut 12 kpl.

8.Mulla on ihan sairaan ihania ystäviä♥

9.Mä oon tosi äkkipikainen.. Mulla ei todellakaan oo pitkää pinnaa, ei niinku missään asiassa :D Oon oppinut nyt lyhyessä ajassa tosi paljon nöyryyttä ja pinna on pidentyny huomattavasti! En enää poistu paikalta ovet paukkuen, vaan hengitän syvään ja lasken kymmeneen (joskus vaatii miljoonan..).

10.Laulan välillä yksikseni iskelmää ja omasta mielestä osaan jopa laulaa xd Muilta kuúlen vähän eriäviä mielipiteitä, mut sillä ei oo mitään merkitystä ku laulelen aina yksikseni tai sitte töissä :)

11.Mulla ei tietääkseni oo koskaan murtunu yhtään luuta :O


Ja sitte kysymykset!

1.Jos et harrastaisi ratsastusta, mitä harrastaisit?
Ehdottomasti tanssia! Oon nuorempana tanssinut monta vuotta hiphoppia ja cheerdancea mut hevostelun lisääntymisen vuoksi oli pakko lopettaa.

2.Mikä on parhain elämänohje, minkä olet saanut?
Öäähh.. Mä oon saanu niitä aika monia :D Ainakin että epäonnistumisista huolimatta pitää aina nousta ylös ja jatkaa matkaa ja että ystävät on aina apuna, ikinä ei tarvii olla yksin :)

3.Mitkä pienet asiat tekevät sinut hyvälle tuulelle?
Auringon paiste, lämmin ilma ja ihmisten hyväntuulisuus ja positiivinen asenne :)

4.Mikä ärsyttää ihmisissä eniten?
Valehtelu! Mä en voi sietää ihmisiä jotka valehtelee. Se on niin väärin. Ja itse kun olen viimeiseen asti rehellinen ni en kestä jos joku tulee valehtelee :D

5.Millainen musiikki vaikuttaa sinuun eniten, ja millä tavalla?
Surullinen, hempeily musa saa mut tosi helposti itkemään ja muistelemaan menneitä.

6.Oletko enemmän aamuvirkku vai yökukkuja?
Aamuvirkku :) Lomallakin oon jo seiskalta ylhäällä :D

7. Sinut on haastettu luovuttamaan kaikki tavarasi (ihan kaikki!) varastoon, ja saat hakea päivässä vain yhden tavaran/asian. Minkä hakisit ensimmäisenä?
Luultavasti puhelimen :D

8.Millä tavalla hevoset ovat vaikuttaneet elämääsi?
Varmasti monellakin tapaa. Oon oppinut kantamaan vastuuta ja olemaan tunnollinen. Elämässä pistää myös asiat ihan erilailla tärkeysjärjestykseen. Katkennut kynsi ei saa mua mököttämään kahta viikkoa ja tilaamaan aikaa uudelle manikyyrille. Luottamus, rehellisyys ja kaikki sellanen tulee jotenkin automaattisesti :)

9.Oletko pessimisti vai optimisti? Perustele!
Mä olen vähän molempia :D Ennen olin täysi optimisti, mutta jotenkin epäonnistumisten ja kavereiden asenteiden kautta pessimistisyys on tarttunut muhunkin. Sry, en osaa kauheesti nyt tätä perustella :D

10.Jos saisit valita maailmasta ihan minkä tahansa hevosen, kenet ottaisit?
Tää on paha.. mä en tiiä :O

11. Mitä mieltä olet siitä, että nykyään kielilautakunnan mukaan "alkaa tekemään" on yhtä oikein kuin "alkaa tehdä"? 
Musta se on hyvä :) Molemmat on niin paljon käytettyjä ja tuttuja että antaa mennä vaan :D

Niin ja sitte ne kysymykset uusille haastetuille:
1.Mikä on vahvin osa-alueesi hevostelussa/minkä koet osaavasi parhaiten?
2.Kauanko olet harrastanut hevosia?
3.Onko hevostelu sulle harrastus vai enemmänkin elämäntapa?
4.Kauanko olet blogannut?
5.Kentällä vai maneesissa?
6.Suurimmat tavoitteet ratsastuksessa tälle vuodelle?
7.Kuka muumilaakson asukas olisit ja miksi?
8.Hevonen vai poni?
9.Mitä mieltä 'kukkahattutädeistä' tallilla?
10.Mikä blogissani on pahiten pielessä?
11.Miksi luet blogiani?
 
Haastan nyt vaan jokusen bloggaajan:
-http://terhil.blogspot.fi/
-http://rambojaemmi.blogspot.fi/
-http://elamaaomanhevosenkanssa.blogspot.fi/
-http://prinsanton.blogspot.fi/
-http://feikkiruusu.blogspot.fi/
-http://tarinoitatuntilaiselta.blogspot.fi/

2 kommenttia:

  1. Joko mä oon taas haastettuna :D Mut hei jee! Et oo laittanu mitään kysymyksiä, ni ehkä mun ei tarvii vastata? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heiheihei älä yritä! :D tajusin sen itekki illalla mut en enää jaksanu laittaa konetta päälle. Mä lisään ne nyt heti! :)

      Poista