tiistai 14. helmikuuta 2012

ystävänpäivii kaikil =)


Hyvää ystävänpäivää kaikille :) vaiks must tuntuu et täs päiväs ei oo mitää hyvää.. Joo kaikki tulee halaa, iha randomitki ja kaikki toivottelee hyvää ystävänpäivää, on pukeutuneena vaaleenpunaseen ja hymu korvis all the time.. mut ei tä nyt silti oo mun mielest mitennkää erikoine päivä ? ja toiseks tänää on ollu äärettömän tylsää :/

Vinja pääsi vaan pienelle käynti lenkille ku arkoo vieläki jalkaansa sen verran et ei voi sen enempää mitää.
Siivosin tallin joo mut mitä muuta mä oon tänää tehny, en yhtää mitää järkevää ja se täs vituttaaki!

Joo edistin operaatio kaksvitost, voin kertoo teil myöhemmi täst operaatiost tarkemmi ;D joo ja opiskelinhan mä vähäsen ja tein mediatutkielmaa eteenpäin et jos vaiks saisin sen enne määräpäivää valmiiks.. huonolt näyttää ja se ei oo hyvä juttu. Ei kyl mä tsemppaan ja saan sen valmiiks :)

Tänää ei oo kauheesti kirjotettavaa ku ei oo mitään tapahtunutkaan.. sormi voi ihan jees, en oo avannu tota pakettii tänää mut kyl se viel täytyy varmaa avata tai viimeistää huome aamul. Saa nähä kuin pal sormi on lyhkäsempi, jos siit siis viel näkee mitää ku se on vähä palasina ja vuotaa.. hyi

Oon itkeny ja angstannu tänää täs iltaa myöde.. kaikkii vanhoi kaverei ja muistoi ja kaikkee on tullu mietittyy ja elämääki ja tosiaan elämää ei sais miettii siit tulee vaa paha mieli mä tiiän.. mut ei oo tosiaa ollu muutakaan tekemistä.

Mä en kestä.. mä oon niin rakastunu tähän! <3
Joo mä tiiän pitäis olla iha ystävänpäivä fiiliksissä, mut aina ei vaa voi olla ilonen..
Vahvinkin väsyy joskus. Iloisinkin on joskus surullinen. Huolehtija haluaa joskus itsekin huolenpitoa. Ahkerinkin kaipaa jonkun jakamaan työtaakkansa. Rakastavin haluaa tuntea olevansa rakastettu. Kaikki ei ole sitä mitä päälle päin näyttää.  Kaikki tä on totta..<3

Onneks mulla on ystäviä jotka kuuntelee :) kiitos kaikille :) ja hyvää ystävänpäivää niille jotka siitä nauttii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti