lauantai 4. toukokuuta 2013

Samstag


Entspannten samstagabend alle! :) Ich habe schon lange gewundert über Deutsch sprache studieren zu starten und jetzt der drang...

Joo ja te ketkä oikeesti osaatte saksaa niin annan luvan nauraa ihan vapaasti :D Ihan ei varmaan mee kielioppisääntöjen mukaan, mutta pääasiahan on että mua ymmärretään? :)

Pampula kyllä yllätti tänään! Ohjasajoin hänet heti aamusta ja hän näytti oppineensa yön pieninä tunteina VÄISTÖT!! Voi juku sitä fiilistä! Vihdoin ja viimein kova treeni tuottaa tulosta ja mun pikkunen poni osaa väistöt niin käynnissä kuin ravissakin :)

Lähdössä vasta. Takajalat näyttää kauheen rimpuloita kun
ovat märät. Poni kävi siis peppupesulla :)

Kotimatkalta, tunnin treenit jo takana päin :)
Kai mä voisin saada vähän jotain hyvää, ku olin niin hienosti...?

Jep.. legendaarinen.. just kun poni on saatu siistittyä hikilenkin jälkeen
vähän parempaan uskoon, menee kaks sekuntia ja mitään ei ole
enää jäljellä :D
Omnom. ruokaa mulle ni kaikki on hyvin :D
Vähän on tuota masua tossa liikaa, että pitää vissiin saada
treeneistä rankempia ja ruokaa vähemmän jotta kilotkin lähtis..



Kyllä mamma vielä kierii, ympärikin välillä pääsee :D



                 
                                 Mun murunen♥
                                 Aina ei näytä eikä tunnu siltä, mut sisimmässään
                                tää tyttö on täyttä kultaa!  
Mimmi♥
Tällä tyttö ei oo iso, mutta luonnetta
löytyy senkin edestä! 

laatu kärsii... :/
Meijän vanhavaari, kunnon vahtikoira Piki♥

 Päivällä kävin vähän kuvaamassa pikkuveljen treenaamista. Hyvin se vetää, pakko myöntää! :)



Illalla kävin lenkillä, olin vajaan tunnin ja vitsit löysin niin kivoja uusia reittejä! :) Motivoi taas juoksemaan lisää :D Menin poikkeuksellisesti täysin metsään, ja totesin et oli pirun hyvä ratkaisu mennä ja kokeilla jotain uutta. Hiki tuli jo ennen puoltaväliä mut virkisti kummasti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti