sunnuntai 3. helmikuuta 2013

sekä hyvää että huonoa..


Vietettiin tänään mun pikkuveljen Jasun 6v synttäreitä, jätkä pääsee syksyllä jo eskariin! :D Vauhtia ei näiltä synttäreiltä puuttunut ;)

Toiveina oli jääkarhukakku punaisella taustalla ja tottakai punaisilla kynttilöillä. Semmoset sitte väsättiin pojalle kun toinen tahtos :D

Hienoja lahjojakin tuli tottakai, niistä isolle pojallekkin iloa pitkään :)




Kynttilöiden puhallusta :)

Tästä mä tykkäsin! Superhyvä leipäkakku a'la äiti♥


Vinjan kanssa lähdin siinä kolmen maissa vähän kävelee, ihan maasta käsin mentiin ja Liedon keskustasta itsemme sitten löydettiin. Metsien, peltojen ja uusien reittien kautta yhdessä nauttien matkaa eteenpäin♥ Alikulkutunneli oli vähän pelottava, sattumoisin just kun oltiin alla ni rekka menee tuhatta ja sataa yli :D  sitte mentiin Heselle ja drive in'istä yritettiin saada ranskiksia matka evääksi. Ei mulla sattunut sitten olemaan tallitakin taskussa kuin se 20senttiä ja sillä ei ranskiksia meille herunut.. :/  no ei mitään, lähettiin siitä sitte kotimatkalle mikä ei ollu ollenkaan hallittua :D olin tosiaan maasta käsin ja ponilla oli ainoastaan riimu ja naru päässä ja hirmuset menohalut. Ei muuta mut mä en jaksa pitkää matkaa juosta vierellä kun poni laukkaa :D
Kiva reissu ja ehjinä kotiin♥


Nii sitte niitä huonoja uutisia... Ella on näköjään oikee kovan onnen lapsi :/ Onnistui taas tänään rikkomaan itseään, ei tainnut veri suusta tulla, luultavasti leuan alta. Valui ku vesihanasta kentälle verta toisen päästä. Mun pikkunen lapsi joutuu kokee kovia.. :( ♥ Ja on sen verran kipee että en pääse edes kunnolla katsomaan kun jo vetää päänsä pois..  syitä en ala nyt selittää, kerron myöhemmin kun selviää lisää.. Toivotaan että paranee nopeasti, eikä tule muualta kipeäksi. Nyt peukut pystyyn Ellalle!

Mun tapahtuneen jälkeinen fb päivitys kertoo paljon mun mielialasta.. laitoin tosiaan parille kaverille ja yhelle ystävälle viestiä tapahtuneesta, eikä muuten paljoa lohduttavia sanoja herunut keltään.. että kiitos vaan :/
''Ella♥ onnistui taasen epäonnistumaan varsin lahjakkaasti.. mutta hei ei kannatakkaan vaivautua, kyllä me pärjätään!''


Näillä mennään tänään, huomenna kouluun pariks tunniks ja jossei muuta ilmaannu ni vois lähteä vaikka salille.

Ja tähän loppuun ihan btw, löysin ihan mahtavan otsapannan jonka ihan ehdottomasti haluan!! tähän ois kanssa rintaremmi samaa sarjaa ;)
♥Ellalle tää!!  hinta semmonen 69€...

Ja palautetta saa antaa! 

2 kommenttia:

  1. Moi! Olen alkanut seuraamaan sun blogia ja jäänyt koukkuun! Aika kivinen taival ollut sulla ja ellalla...toivottavasti ei käynyt pahemmin ja hepsu paranee pian :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukijaksi / seuraajaksi! :) Joo vähän on ollut takapakkia ja vastoinkäymisiä, mut toivottavasti ne vahvistaa yhteistä taivalta sitten jatkossa :) Toivotaan että tämä tästä taas lähtee ja päästäis jatkamaan treenejä.

      Poista