torstai 7. helmikuuta 2013

treenii vaan +pieniä muistoja

Tänään ollu oikee megatreenit oikeesti!  Aamulla menin ennen kaheksaa puntille. Oli tosi kiva ku meni heti aamusta, ni ei siellä ollu mun lisäks ku kolme äijää. Ehdin hikoilla siel reilu tunnin kunnes hokasin et nii, tosiaan olin kouluun tulossa et tunnillekkin pitäis mennä.. No ei mitään, suihkun kautta ja tunnille ja kappas, saatiin pitkästä aikaa liikuntatunti!

Vaihtoehtoina kuluttaa pari liikunta tuntia oli joko punttisali, sulkapallon peluu tai uinti. Lähettiin kaverin kanssa uimaan ku salilla jo olin eikä sulkapallo oo välttämättä se mun laji :D
Satuttiin sitten olee ainoot uimarit, saatiin koko uimahalli vaan meijän käyttöön. Musiikit soimaan ja sitä rataa sitten :) Samoin iso sauna oli meijän kahen valtakuntaa, kelpasi kyllä ;)

Ja mitä vielä, ruokalassa oli tarjolla riisipuuroa!♥  ei huono alku ollenkaan ;)

Englannin tunnilla olin kauheen ahkerana, saatoin jopa ehkä ymmärtää asioita ja olin ihan fiiliksissä :D Yhtenä osana tunteja meil oli yhteinen ''who he is?'' -tentti jutska et jokanen meni luokan eteen ja sepusti hienosti englanniksi jostain kuuluisuudesta ja muut sitte yritti arvata kuka hän on. Se oli yllättävän hauskaa, mukana oli niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin kuuluisuuksia. Matti Nykänen, Justin Bieber jne..
Itellä ei tullu kauheesti mitään julkkista mieleen ni aloin tarinoida Robinista :D Oli aika hilpeetä seistä siellä ja heittää ihan puutaheinää päästä yrittäen puhua oikee oppista englantia! Ihan hyvin sinänsä, ei mun tarvinnut ku pari minuuttia sepittää ja jo alkoi porukka tietää oikeeta vastausta :)

Äidinkielen tunnilla aiheena oli haastattelu. Ei mitään ihmeellistä, peruskauraa :)

Kotiin ja lenkille mars! hupsista oli vetämättömyyttä ilmassa sen verran etten juossut kuin vajaat 5km.
En ottanut Pampulaa mukaan, aattelin että käyn vaan vähän kävelemässä ja poni ois kuitenki ollu enemmän juoksemisen kannalla ni sai jäädä kotiin :) Kyllä mä sitten juoksinkin mutta...

Huomenna sovittiin kaverin kanssa et nähään koululla aamulla seiskan jälkeen, käydään lenkillä ja mennään salille ennen tuntien alkua ni ei tarvi sitte iltapäivällä koulun jälkeen jäädä reenailee vaan pääsee kotiin :) Huomenna päästään muutenkin kivasti jo kahentoista jälkeen ni siit on kiva tulla kotiin.

Mun rakkauspakkaus Vinja♥  Ihan vaan ykkönen, kukaan neljällä jalalla kulkeva ei tuu koskaan olee mulle yhtä tärkee. Onneks kaikki yheiset muistot säilyy, nykyään vietetään aikaa yhessä niinku vanhuksille ja odottaville äideille on hyväksi :) Jokainen yhteinen hetki on unohtumaton♥



Nii ja sitte myös eräs pieni musta paksu ison egon omistava poika onnistui jättämään muhun jäljen ja ikuisen kaipuun.. Nimittäin Masa♥ Se pieni sydänten murskaaja, pirullinen jekuttelija ja ihanan hauska persoona! Ja vitsit, toi kuva on vuodelta 2011, eli kaks vuotta sitte et mä oon ollu hirmusen pieni :D Kuva on tallikisoista, hypättiin hurjat 40cm ja 60cm ;) Nyt se on poissa täältä, enkä tuu koskaan unohtamaan tätä poikaa♥
(Masa ei siis ollut meidän, opetin sen ratsuksi ja tein siitä lastenkin ratsun. Hypättiin, maastoiltiin, tuupattiin koulua ja pidettiin hauskaa. Masa asusteli Tarun ja Kimin tallilla silloin.)


Niin ja ei Ellaa toki saa unohtaa. Meijän välinen luottamus on kasvanu hirmusesti viime aikoina ja se on alkanu luottaa muhun yhä enemmän. On ihana nähä se, kun koulusta tuun ja astun autosta ulos, Ella lopettaa päiväheinien syömisen ja ravaa hirnuen portille♥ Mun pikkunen sekopää kun nyt vaan pitäis itsensä ehjänä et päästäis taas kunnolla liikkumaan! :) Ella♥



Nennaa, Hermannia, Sittistä, Topia, Danaa tai Junnua unohtamatta!♥ Kaikkia hirmunen ikävä..
Jos teitä kiinnostaa lukee ni voin tehä vähän juttua kaikista meillä asustaneista hevosista, matkasta eteenpäin ja vaikutuksista mun kehittymiseen :) Kommenttia vaan jos kiinnostais lukee :) 

4 kommenttia:

  1. Toi ehdotus että kirjoittaisit kaikista teillä/sulla olleista hepsuista on hyvä! Mä ainakin mielenkiinnolla odotan et pääsen lukemaan :) Vois saada viel paremman kokonaiskuvan kaikesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva tietää että lukijoita kiinnostaa :) Toteutan sen varmaankin tässä lähipäivinä. Tuli itelle vaan mieleen et mahtaisko lukijoita kiinnostaa lukea kun katselin vanhoja valokuvia ja tuli muistoja mieleen monista matkanvarrella olleista hepoista♥

      Poista
  2. samaa mieltä anonyymin kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. selvä, hienoa! totetus varmasti ihan lähipäivinä :)

      Poista